eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji "Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100829 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Warszawa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji "Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 45369-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie, krajowy numer identyfikacyjny 010956038, ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16, 02-958 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48225442700, faks +48228423116, e-mail zamowienia@muzeum-wilanow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://wilanow-palac.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Narodowa Instytucja Kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji "Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

4/2017/PN/KA

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1)Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami budowlanymi dla inwestycji "Przebudowa wnętrz i modernizacja infrastruktury technicznej we wskazanych pomieszczeniach Kordegardy w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie". 2) Do obowiązków Inspektora Nadzoru będzie należało m.in.: Organizacja, nadzór i koordynacja całego procesu inwestycyjnego objętego realizacją robót budowlanych i pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, wraz z wszystkimi aktami wykonawczymi do ustaw: a)kompleksowy nadzór nad inwestycją; b)reprezentowanie Zamawiającego na budowie; c)sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej; d)udział w protokolarnym przekazaniu placów budowy; e)przeprowadzanie regularnych inspekcji Terenu Budowy, sprawdzających, m.in.: prawidłowość i jakość wykonywanych robót, zabezpieczenie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jakość używanych materiałów, itp.; f)sprawdzanie ilości i jakości wbudowanego materiału, w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; g)bieżące zgłaszanie projektantom zastrzeżeń i ewentualnych zmian, wprowadzonych przez Zamawiającego i /lub Wykonawcę robót; h)sprawdzenie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu; i)uczestnictwo w próbach i odbiorach; j)powiadamianie Wykonawcy robót i Zamawiającego o wykrytych wadach wykonanych robót budowlanych raz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania celem usunięcia tych wad a następnie dokonania odbioru wykonanych robót usuwających wady.; k)sprawdzenie przedstawionych dokumentacji powykonawczych; l)potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; m)udział w naradach koordynacyjnych oraz spotkaniach z Wykonawcami robót; n)przygotowywanie i przeprowadzanie przy udziale Zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zgodnie z zapisami umowy; o)analiza stanu Inwestycji pod kątem prawidłowości jej realizacji i/lub zrealizowania Inwestycji, konieczności wykonania napraw gwarancyjnych, udział w komisjach i redagowanie protokołów opisujących wady Inwestycji, opracowywanie zapytań i wezwań do wykonawców w zakresie usunięcia wad wynikających i/lub związanych z realizowaną i/lub zrealizowaną Inwestycją oraz redagowanie w tym zakresie stosownych wezwań do wykonania napraw gwarancyjnych. p)jednorazowy udział w przeprowadzeniu przeglądów pogwarancyjnych Inwestycji i po okresie rękojmi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT12090
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BOTI-C.E.L. Sp. z o .o ., , ul. Kępna 9/4, 02-730, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7749
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6150
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17958
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.