Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-22
Racibórz: Świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935
Numer ogłoszenia: 100810 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz , ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: raciborz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi geodezyjnej dla zadania pn.: Projekt budowy Regionalnej Drogi Racibórz - Pszczyna na odcinku od włączenia do DK w gminie Rudnik do ul. Sportowej w Rybniku, jako nowego przebiegu DW 935. Zakres zamówienie obejmuje prace geodezyjne niezbędne do złożenia wniosku o uzyskanie decyzję Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej, tj.: 1. Wykonanie map z projektem podziału (dodatkowe linie rozgraniczające wynikające z zaprojektowania dróg serwisowych - gminnych) - ilości działek do podziału - 1250 szt. 2. Wykonanie inwentaryzacji nieruchomości przejmowanych na rzecz Województwa Śląskiego oraz Gmin (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg gminnych) - ilość działek do inwentaryzacji - 3500 szt. 3. Stabilizacja punktów granicznych po wydaniu prawomocnej decyzji Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg serwisowych) - ilość punktów do stabilizacji - 5500 szt. Wymagany termin wykonania umowy: - dla wykonanie map z projektem podziału (dodatkowe linie rozgraniczające wynikające z zaprojektowania dróg serwisowych - gminnych) - ilości działek do podziału - 1250 szt. - maksymalnie do 45 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, - dla wykonania inwentaryzacji nieruchomości przejmowanych na rzecz Województwa Śląskiego oraz Gmin (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg gminnych) - ilość działek do inwentaryzacji - 3500 szt. - maksymalnie do 150 kalendarzowych dni od daty podpisania umowy, - dla Stabilizacji punktów granicznych po wydaniu prawomocnej decyzji Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej (z uwagi na wydzielenie dodatkowych 2 pasów dróg serwisowych) - ilość punktów do stabilizacji - 5500 szt. - maksymalnie do 212 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 212.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 0 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Termin wykonania map z projektem podziału - 10
- 3 - Termin wykonania inwentaryzacji nieruchomości przejmowanych na rzecz Województwa Śląskiego oraz Gmin - 2
- 4 - Termin wykonania stabilizacji punktów granicznych po wydaniu prawomocnej decyzji Zezwoleniu na Realizację Inwestycji Drogowej - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy i jej poszczególnych etapów wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem przewidzianego terminu, w następujących przypadkach: 1). wystąpienia podczas wykonywania umowy przeszkód spowodowanych siłą wyższą (powódź, pożar, wichury, długotrwałe mrozy, tj. powyżej 10-dni temp. niższa niż minus 20-stopni Celsjusza, gruba pokrywa śnieżna, wojna), a będących przyczyną przedłużenia czasu prowadzonych prac, 2). przekroczenia przewidzianych przepisami prawa terminów trwania postępowań niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszej umowy, obliczanych zgodnie z zasadami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, o ile nie jest to spowodowane zawinionym działaniem Wykonawcy; 3). zmiany przepisów prawa; 4). realizacji przez Zamawiającego, na podstawie odrębnej umowy, działań związanych z wykonaniem przedmiotu niniejszej umowy, powodujących konieczność skoordynowania i uwzględnienia wzajemnych powiązań;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bipraciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Racibórz, Referat Zamówień Publicznych, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, pok. 310.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.