eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka w ramach inwestycjiModernizacja drogi gminnej położonej na działkach nr ewid. 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w miejscowości Turka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Lublin: (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka w ramach inwestycji: Modernizacja drogi gminnej położonej na działkach nr ewid. 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w miejscowości Turka
Numer ogłoszenia: 100779 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135480 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7464844, 7510060, faks 081 7465001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka w ramach inwestycji: Modernizacja drogi gminnej położonej na działkach nr ewid. 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w miejscowości Turka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest (Modernizacja) przebudowa drogi gminnej wewnętrznej urządzonej na działkach nr 1273/4, 1273/11, 1274/4, 1275, 1277/4 w m. Turka gmina Wólka. Szczegółowy zakres robót opisany jest w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). Poniżej przedstawione są główne elementy przedmiotu zamówienia:
- wykonanie przebudowy drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej o szerokości jezdni od 4m do 5,0 m (podbudowa z gruntu stab. cem. Rm2,5MPa gr. 15cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr.20cm, warstwa wiążąca asfaltowa gr. 4 cm, warstwa ścieralna asfaltowa gr. 4 cm) na odcinku od 0 do 0+285,7
- zabezpieczenie krawędzi jezdni krawężnikiem na ławie betonowej na długości parkingu
- usunięcie karpiny drzew (zmiana w stosunku do przedmiaru robót - drzewa zostały już wycięte ze względu na upływający termin pozwolenia na wycinkę, pozostała do usunięcia karpina)
- przestawienie ogrodzenia z siatki
- wykonanie oznakowania pionowego (folia odblaskowa pierwszej generacji)
- regulację wysokościową istniejących elementów uzbrojenia sieci wodociągowej, i sanitarnej (zasuwy, zawory, włazy),
- odtworzenie punktu osnowy geodezyjnej
- w razie potrzeby zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych eNN (z opracowanego projektu wynika, że kable są obecnie wystarczająco zabezpieczone)
2. Zestawienie ilości robót:
- Długość przebudowywanego odcinka 285,70 m
- Objętość wykopów 536,8 m3
- Objętość nasypów 11,0 m3
- Powierzchnia w-wy ścieralnej z AC11 1318 m2
- Powierzchnia w-wy wiążącej z AC11 1339 m2
- Powierzchnia podbudowy z kruszywa łamanego 0/32,5 mm 1463 m2
- Powierzchnia podbudowy z gruntu stab. cem. o RM=2,5 MPa 1719 m2
- Powierzchnia dowiązania do ist. niwelety drogi z kruszywa łamanego 0/32,5 mm 112 m2
- Ustawienie krawężników betonowych 20x30 cm na ławie betonowej m 46
- Przeniesienie punktu osnowy geodezyjnej szt 1
- Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej 9 szt. (zwiększenie w stosunku do przedmiaru)
- Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych 10szt. (nie ujęte w przedmiarze)
- Przeniesienie ogrodzenia z siatki 110 m
3. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty nie ujęte w przedmiarze, których wykonanie należy ująć w cenie ryczałtowej:
- regulację wysokościową dodatkowych zaworów wodociągowych 10szt.
- regulację wysokościową dodatkowych studni kanalizacji sanitarnej 7szt.
- Wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej o dofinansowaniu projektu. Tablica metalowa dwustronna, na słupku stalowym ocynkowanym, wysokość montażu jak dla znaków drogowych, zgodna z wzorem podanym przez zamawiającego. (Dokładny tekst do umieszczenia na tablicy zostanie podany w trakcie realizacji umowy).
4. Ewentualne nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie z zastrzeżeniem, że wierzchnia warstwa zebranego kruszywa do przekazania zamawiającemu wraz z transportem na odległość do 5 km.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat) oraz zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci.
6. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy.
7. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 359821,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189366,21

  • Oferta z najniższą ceną: 189366,21 / Oferta z najwyższą ceną: 223546,57

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.