eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Utwardzenie kostką betonową placu przy Zespole Placówek Oświatowych w Drzycimiu - etap Ic

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Drzycim: Utwardzenie kostką betonową placu przy Zespole Placówek Oświatowych w Drzycimiu - etap Ic
Numer ogłoszenia: 100759 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim , ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3317079 w. 27, faks 52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzycim.pl ;

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie kostką betonową placu przy Zespole Placówek Oświatowych w Drzycimiu - etap Ic.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia 375,24 m2 powierzchni gruntu działki budowlanej kostką betonową oraz ażurowymi płytami typu /Krata/ mała C-100. Projektowane utwardzenie gruntu na działce budowlanej będzie stanowić modernizację części istniejącego placu manewrowego i połączenie z utwardzeniem działki budowlanej wykonanym w ramach etapu Ib, które pełni funkcję dojścia do budynku oraz plac, na którym przebywają uczniowie podczas przerw. Utwardzenie może pełnić również funkcję dojazdów, konstrukcja nawierzchni będzie składać się z warstw: - kostka betonowa grubości 8,0 cm. o parametrach: nasiąkliwość <=4%, klasa betonu B-40, kostka szara - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5,0 cm, beton B-7,5 - podbudowa zasadnicza z betonu B-10 grubości 15,0 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 15,0 cm - istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do ws=0,97. Nawierzchnia utwardzenia zostanie obramowana krawężnikami betonowymi wystającymi o wymiarach 15x30x100 cm ułożone na 5cm podsypce cementowo-piaskowej B-7,5 i ławie betonowej 10x35 cm z oporem 15x20 cm z betonu B-15 oraz z obrzeża betonowego wtopionego o wymiarach 8x30x100 cm ułożonego na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej B-7,5 i ławie betonowej 10x28 cm z oporem 15x20 cm z beton B-15. Utwardzenie będzie pełnić również funkcję dojazdów dla samochodów ciężarowych dowożących węgiel do kotłowni, konstrukcja nawierzchni będzie składać się z warstw: - płyta ażurowa mała typ C-100: nasiąkliwość <=4%, grubość 10 cm, klasa betonu B-40, kolor szary - podsypka cementowo - piaskowa grubości 5,0 cm, beton B-7,5 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grubości 8 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grubości 12 cm - warstwa odsączająca z piasku grubości 15,0 cm - istniejące podłoże gruntowe zagęszczone do ws=0,97 Nawierzchnię utwardzenia należy wykonać z wykorzystaniem obramowana z krawężnika betonowego wystającego o wymiarach 15x30x100 cm ułożonego na 5cm podsypce cementowo-piaskowej B-7,5 i ławie betonowej 10x35 cm z oporem 15x20 cm z betonu B-15 oraz z obrzeża betonowego wtopionego o wymiarach 8x30x100 cm ułożonego na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej B-7,5 i ławie betonowej 10x28 cm z oporem 15x20 cm z beton B-15. Teren zostanie odwadniany powierzchniowo ze skierowaniem do istniejącego wpustu kanalizacji deszczowej znajdującej się na działce nr 296; powierzchniowo ze skierowaniem do projektowanego odwodnienia liniowego z odprowadzeniem do sieci kanalizacji deszczowej; powierzchniowo ze skierowaniem na ulicę Broniewskiego (działka nr 304), a następnie do istniejących urządzeń odwadniających (kanalizacja deszczowa, rów otwarty) znajdujących w pasie drogowym ulicy Dolnej (droga gminna). W celu skuteczniejszego odprowadzenia wód projektuje się dodatkowo wykonanie jednego wpustu typu ulicznego z przykanalikiem odprowadzającym wody opadowe i roztopowe do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Ponadto wody opadowe z dachów przewiduje się wpiąć do nowo projektowanej instalacji kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej. W związku z tym, że część utwardzenie projektuje się o nawierzchni przepuszczalnej z płyt ażurowych małych typ C-100 zasypanych grysem frakcji 2-5 mm, woda opadowa będzie przesiąkała bezpośrednio do gruntu. W związku z przedmiotową inwestycją przewiduje się rozbiórkę i modernizację: - rozbiórkę części istniejących chodników oraz opaski przy istniejących budynkach, nawierzchni z żużla paleniskowego; - rozbiórkę trzech nieczynnych zsypów do piwnic oraz zamurowanie otworów okiennych; - roboty ziemne; - wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzenia; - ustawienie krawężnika wystającego lub wtopionego oraz obrzeża wtopionego lub wystającego na ławie betonowej; - wykonanie odpowiedni wyprofilowanej konstrukcji (podbudowy) i nawierzchni utwardzenia; - wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej, jednego wpustu typu ulicznego oraz przebudowę (wzmocnienie) istniejącej studzienki kanalizacji deszczowej; - zagospodarowanie przyległego terenu. W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 2. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część SIWZ. UWAGA! Zakres robót, dotyczący etapu Ic, przedstawiony został na załączonej do SIWZ mapie -Projekcie zagospodarowania działek nr 297 i 304 - etap Ic oraz załącznikach graficznych dot. etapu Ic (załącznik nr 10 do SIWZ). Zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość zawiera, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ - przedmiar robót. Jednocześnie Zamawiający podkreśla, iż dołączony do SIWZ przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Dokumentacja projektowa i techniczna znajduje się również do wglądu w Urzędzie Gminy w Drzycimiu - pok. nr 7 w godzinach pracy Urzędu. 3. Zastosowane w toku robót materiały (wyroby budowlane) powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po zakończeniu robót Wykonawca wraz z dokumentacją powykonawczą przedstawi Zamawiającemu zestawienie wbudowanych materiałów wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie ich do obrotu. 4. Wykonawca wykona wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie te prace Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 5. W przypadku podania w specyfikacji technicznej, w opisach technicznych oraz w przedmiarze robót nazw własnych (pochodzenie, producent itd.) to mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł polegających na budowie, bądź przebudowie drogi, pieszojezdni, chodnika, parkingu, placu, ścieżki rowerowej z kostki betonowej. Na dowód powyższego, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ (zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną o łącznej wartości brutto min. 150.000,00 zł w zakresie budowy, bądź przebudowy drogi, pieszojezdni, chodnika, parkingu, placu, ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki betonowej) oraz załączyć dowody, potwierdzające, że roboty skonkretyzowane powyżej zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sporządzony przez Wykonawcę wykaz winien jednoznacznie potwierdzać spełnienie postawionych przez Zamawiającego warunków. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi. Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej: - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej i 3-letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień)- kierownik robót. Na dowód powyższego, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 upzp. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk /Formularz Ofertowy/ -załącznik nr 1 do SIWZ /Wymagana forma dokumentu - oryginał/. 2. Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (np. aktualny odpis z właściwego rejestru) - jeżeli dotyczy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. /Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ 3. Zobowiązanie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów - zgodnie z art. 26 ust. 2b upzp - jeżeli dotyczy. /Wymagana forma dokumentu - oryginał/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - GWARANCJA JAKOŚCI I RĘKOJMI ZA WADY WYKONANYCH ROBÓT ZWANA DALEJ GWARANCJĄ - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający, w oparciu o art. 144 upzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ uwarunkowań atmosferycznych w czasie realizacji robót, który po składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią długotrwale występujące niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych np. ze względu na zastosowaną technologię w dokumentacji projektowej), b) działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, c) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego), d) konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego, e) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, g) wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 upzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 1, h) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp., i) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, j) zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp., k) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego, l) konieczność wykonania dokumentacji zamiennej, m) zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzonych na wniosek Wykonawcy, n) konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzonych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, o) w razie konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 2) zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: a) zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej, b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, c) rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych, d) ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 3) zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4) inne zmiany: a) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w SIWZ - jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów, b) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 5) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia; zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót; jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę; zmiany podwykonawcy można dokonać jedynie, jeżeli wykonywanie części robót przez podwykonawcę zostało wskazane przez Wykonawcę w ofercie. W wypadku gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie, iż zamierza powierzyć część robót podwykonawcom, ich wprowadzenie na etapie wykonywania umowy jest niedopuszczalne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Drzycimiu ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim (pok. nr 17).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10 - w Sekretariacie (parter) - pok. nr 2 lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu a nie stempla pocztowego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.