eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › DOSTAWA W ROKU 2017 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100756 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Jelenia Góra: DOSTAWA W ROKU 2017 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 508552-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, krajowy numer identyfikacyjny 64175600000, ul. Al. Wojska Polskiego 56, 58500 Jelenia Góra, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 756 415 100, faks 756 415 115, e-mail marcin.budzynski@jelenia-gora.so.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.jelenia-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa Skarbu Państwa nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA W ROKU 2017 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OG/ZP-1/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia część 1 - tonery do drukarek laserowych/faksów Dostawa w roku 2017 materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim, Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze i w Sądzie Rejonowym w Lubaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: "Zestawienie ilościowo-wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu" stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy. 4. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. 5. Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane nazwą producenta oraz kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. 6. Wszystkie materiały eksploatacyjne bezpośrednio na opakowaniu muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 7. Wkłady barwiące będące przedmiotem zamówienia nie mogą pochodzić z regeneracji. Wszystkie wyszczególnione w załączniku nr 1 wkłady barwiące oraz ich elementy w tym obudowy, bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne i inne winny być wyrobami oryginalnymi, fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie mogą pochodzić z odzysku. 8. Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu /barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nieprzeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych). 9. Wykonawca musi zagwarantować poprawną jakość drukowania do wyczerpania środka barwiącego w okresie przydatności do użycia. Ponadto zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne były objęte gwarancją na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały eksploatacyjne posiadały termin przydatności do użycia nie krótszy niż okres gwarancji. 11. Ilekroć w treści s.i.w.z., w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza materiały (produkty) równoważne. 12. Przez materiał (produkt) równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony (tj., że równoważne kasety z tonerem nie powodują ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku opisanych w warunkach technicznych producenta sprzętu, pełną kompatybilność z oprogramowaniem drukarki, informowanie o liczbie wydrukowanych stron oraz poziomie zużycia tonera, itp.), o parametrach takich samych bądź lepszych (wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości), pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. Parametr wydajności został opisany odrębnie dla każdego asortymentu w tabeli stanowiącej załącznik nr 1 do s.i.w.z. 13. W przypadku zaoferowania materiału (produktu) równoważnego tj. dostarczenia wkładów barwiących innych niż pochodzące od lub zalecane przez producentów urządzeń biurowych do których są przeznaczone, na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania w treści oferty, że zaoferowane materiały eksploatacyjne do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych są równoważne w stosunku do produktów określonych przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. 14. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały eksploatacyjne równoważne zobowiązany jest do: a) zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący jest w pełni kompatybilny z urządzeniem biurowym, w którym ma być wykorzystywany i nie powoduje utraty jakości druku ani żadnej funkcjonalności urządzenia (w tym m. in. prawidłowego wskazania poziomu zużycia, drukowania na każdym rodzaju nośnika dopuszczalnego przez producenta urządzenia drukującego) w porównaniu do wkładu barwiącego pochodzącego od producenta tego urządzenia; b) zapewnienia, że dostarczony wkład barwiący posiada parametry (pojemność, wydajność, jakość wydruku) takie same lub lepsze w stosunku do wkładu barwiącego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia biurowego, do którego jest przeznaczony. Parametry środka barwiącego, ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu są takie same jak do wkładów barwiących oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczalną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia biurowego; c) zapewnienia, że stosowanie dostarczonego wkładu barwiącego nie narusza warunków gwarancji urządzenia biurowego, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia; d) poniesienia kosztów ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednorazowego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia lub jego podzespołu w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego; e) poniesienia kosztów naprawy urządzenia biurowego (lub jego podzespołu np. bębna, developera) uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego, a jeżeli naprawa jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia biurowego, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 i 9a s.i.w.z. f) poniesienia kosztów konserwacji / czyszczenia urządzenia zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego (zalanie tuszem, wysypywanie się tonera); g) poniesienia kosztów naprawy lub konserwacji jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania wkładów barwiących dostarczonych przez Wykonawcę. W wypadku urządzeń nowych, objętych aktualną gwarancją naprawa taka musi odbywać się na warunkach ustalonych w umowie dostawy urządzeń tzn.: "Wykonawca jest zobowiązany do wykonania napraw usterek, wad i uszkodzeń przy wykorzystaniu nowych nieregenerowanych, nieużywanych części podzespołów, realizowanych u producenta lub w autoryzowanym serwisie producenta i potwierdzonych oświadczeniem autoryzowanego serwisu producenta, testowania poprawności pracy urządzenia po wykonaniu naprawy. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług naprawy uszkodzonego w wyniku stosowania dostarczonego wkładu barwiącego urządzenia biurowego w okresie gwarancji według poniższych zasad: usługi naprawcze będą świadczone przez producenta sprzętu posiadającego certyfikat ISO co najmniej 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych lub podmiot posiadający autoryzacje producenta sprzętu oraz posiadający certyfikat ISO co najmniej 9001:2000 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych - w miejscu użytkowania urządzenia, jeśli jednak naprawa urządzenia w tym miejscu okaże się niemożliwa, naprawa może zostać wykonana w innym miejscu." h) poniesienia kosztów przewozu urządzenia od i do miejsca użytkowania urządzenia, w wypadku naprawy urządzenia poza siedzibą miejsca jego użytkowania; i) poniesienia kosztów wymienionych w pkt. 14 od lit "d" do lit "h" jeżeli powstały one w wyniku zlecenia opisanych czynności, na zewnątrz przez Zamawiającego wskutek niezachowania przez Wykonawcę terminów określonych w umowie. Opis przedmiotu zamówienia - część 2 - akcesoria komputerowe 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego - do siedziby Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, do siedziby Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego 36, do siedziby Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza 12 oraz do siedziby Sądu Rejonowego w Lubaniu przy. ul. Pl. 3 Maja 12 - osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: "Zestawienie ilościowo wartościowe - akcesoriów komputerowych dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze, Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Sądu Rejonowego w Lubaniu" stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z. Wykaz zawiera nazwy artykułów wraz z opisem wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. 4. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były objęte gwarancją na ich prawidłowe działanie na okres zgodny z informacjami dotyczącymi gwarancji wskazanymi w ofercie, jednak okres ten nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru ilościowo-jakościowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa w roku 2017 materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT252000
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa Komax 9 Sp. z o.o., biuro@komax9.pl, 10-418 Olsztyn, ul. Przemysłowa 2, 10-418, Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123900
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102586,49
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133586,50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa w roku 2017 akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądu Okręgowego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81300
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GOLDDOM Daniel Sokołowski, marek@golddom.com.pl, 58-500 Jelenia Góra, ul. Sudecka 17, 58-500, Jelenia Góra, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104175,50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 104175,50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104175,50
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.