eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-30

Tczew: Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew.
Numer ogłoszenia: 100710 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , Gniszewo, ul. Parkowa 7, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 5366161, faks 58 5366161.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dowozu i odwozu dzieci do i ze szkół na terenie Gminy Tczew.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności dowóz dzieci z miejsca zamieszkania do szkół i odwóz dzieci ze szkół do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Tczew. Dowozy i odwozy dzieci odbywać się będą w okresie od 1 września 2015 roku do 24 czerwca 2016 roku w dni nauki szkolnej ( z wyłączeniem dni wolnych od zajęć lekcyjnych, wakacji, ferii zimowych i wiosennych ) tj. przez około 189 dni. Szacunkowa długość łączna trasy 103081 kilometrów. Przewoźnik zobowiązany będzie do zapewnienia opieki w trakcie trwania każdego przewozu dzieci w postaci osoby dorosłej (oprócz kierowcy) odpowiednio przeszkolonej , jeżeli przepisy nakładają taki obowiązek. Zamawiający wymaga aby przewoźnik dysponował sprawnymi środkami transportu o wystarczającej liczbie miejsc w celu właściwej realizacji każdego z przewozów. Środki transportu muszą być odpowiednio oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przewozy dzieci odbywać się będą na podstawie harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego, stanowiącego załączniki do niniejszej SIWZ - (Tabele dziennych tras linii autobusowych). Godziny przejazdów autobusów, liczba dzieci (uczniów) wsiadających i wysiadających na poszczególnych przystankach, ujęte w załączonym harmonogramie, są jedynie przybliżone i poglądowe na podstawie bieżącego roku szkolnego. Mogą one ulec zmianie (w przypadku liczby przewożonych dzieci - zwiększeniu nawet do 85 pasażerów jadących autobusem na każdej z tras). Rzeczywista liczba dzieci , godziny przejazdów autobusów oraz ewentualne skorygowane trasy linii autobusowych zostaną przekazane wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy i sporządzeniu planów zajęć w miesiącu sierpniu 2015 r. w poszczególnych jednostkach oświatowych. Poza tym harmonogram oraz szacunkowa długość łączna trasy może ulec zmianie w zależności od nieprzewidzianych bieżących potrzeb organizacyjnych Zamawiającego opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 60.11.50.00 - 60.11.50.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 12106,86 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 35834500060000013020000003 Banku Spółdzielczego w Tczewie. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 08.05.2015r. do godz. 09:00. Wadium należy wnosić z takim wyprzedzeniem , aby na koncie lub w siedzibie Zamawiającego znalazło się przed upływem terminu składania ofert. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół adres : Gniszewo ul. Parkowa 7 83-110 Tczew pierwsze piętro pokój nr 26.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub wykaże, że będzie dysponował ww. uprawnieniem. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy o zamówieniach Publicznych , dokonana zostanie na podstawie złożonej oferty , wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie pojedyncze usługi przewozu uczniów do szkół wraz z opieką w trakcie przewozu w postaci osób zatrudnionych przez Wykonawcę, o wartości brutto nie mniejszej niż 420000,00 zł każda z usług, świadczone w ramach jednej umowy każda (czyli jedna usługa świadczona w ramach tylko jednej umowy i druga usługa świadczona w ramach również tylko jednej odrębnej umowy) lub wykaże , że będzie dysponował ww. wiedzą i doświadczeniem. Okres wykonania każdej z pojedynczych usług świadczonych w ramach jednej umowy każda nie może być krótszy niż 9 miesięcy. Opiekę w trakcie przewozu Zamawiający rozumie jako sprawowanie opieki w trakcie przewozu uczniów w każdym z autobusów przez zatrudnione u Wykonawcy osoby. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy o zamówieniach Publicznych , dokonana zostanie na podstawie złożonej oferty , wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 autobusami o minimum 85 miejscach każdy. Ocena spełniania ww warunku udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy o zamówieniach Publicznych , dokonana zostanie na podstawie złożonej oferty , wymaganych oświadczeń i dokumentów wskazanych w SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 420000 zł. Ocena spełniania ww warunku, wymaganego od Wykonawcy, dokonana zostanie na podstawie złożonej oferty, załączonej do oferty, opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzającego spełnienie warunku wg formuły : spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności faktury - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ oraz strony Umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy np. : - zmiana rozkładu jazdy autobusów, a co za tym idzie liczby kilometrów, spowodowana zmianą liczby dzieci uczących się w szkołach - zmiana rozkładu jazdy autobusów, a co za tym idzie liczby kilometrów, spowodowana zmianą zamieszkania dzieci uczących się w szkołach , - zmiana rozkładu jazdy autobusów, a co za tym idzie liczby kilometrów, spowodowana remontami lub budową dróg , - zmiana rozkładu jazdy autobusów , a co za tym idzie liczby kilometrów, spowodowana zmianą projektu organizacyjnego, organizacji pracy szkoły lub szkół, planu lekcji szkoły lub szkół, - zmiana rozkładu jazdy autobusów, a co za tym idzie czasu - godzin dowozu, odwozu dzieci do i ze szkół, spowodowana zmianą projektu organizacyjnego, organizacji pracy szkoły lub szkół, planu lekcji szkoły lub szkół, b) zmiany są korzystne dla Zamawiającego np. skrócenie trasy przejazdu dające taki sam efekt dowiezienia dzieci do szkół i odwiezienia ich ze szkół, c) zmiany dotyczą poprawy jakości świadczonej usługi pod warunkiem zachowania dotychczasowego wynagrodzenia. d) konieczność wprowadzenia zmian umowy w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia ( niemożliwość zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom), w tym. m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie przyrody np. niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, np. w zakresie wykonania robót zamiennych, rozwiązań zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zeas_gniszewo.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ GNISZEWO UL. PARKOWA 7 83-110 TCZEW..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2015 godzina 09:00, miejsce: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ GNISZEWO UL. PARKOWA 7 83-110 TCZEW, na I piętrze w pokoju nr 24.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.