eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-23

Tychy: Wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy
Numer ogłoszenia: 100487 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oświetlenia ulicznego Miasta Tychy. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, w zakresie których zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie 1: Wykonanie oświetlenia przy ul. Wroniej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Zakres prac zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, obejmuje m.in. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy i wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej przy ul. Wroniej w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym, 16 sztuk słupów aluminiowych anodowanych lub malowanych proszkowo (piecowo) wraz z oprawami, spełniających warunki wydane przez Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Zadanie 2: Wykonanie brakującego oświetlenia ul. Objazdowej od strony ul. Mąkołowskiej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Zakres prac zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, obejmuje m.in. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy i wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej przy ul. Objazdowej od strony ul. Mąkołowskiej w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym, 5 sztuk słupów aluminiowych anodowanych lub malowanych proszkowo (piecowo) wraz z oprawami dostosowanymi do istniejącego oświetlenia przy ul. Objazdowej w Tychach. Podczas prac projektowych należy uwzględnić warunki wydane przez Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Zadanie 3: Wykonanie oświetlenia w rejonie skrzyżowania ulic Oświęcimskiej i Świerczynieckiej Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Zakres prac zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, obejmuje m.in. wykonanie projektu budowlano-wykonawczego budowy sieci oświetleniowej z uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru budowy i wykonanie zaprojektowanej sieci oświetleniowej w rejonie skrzyżowania ulic Oświęcimskiej i Świerczynieckiej w zaznaczonych punktach na podkładzie mapowym, 19 sztuk słupów typu SAL-8 wraz z 23 sztukami opraw LUNOIDA dostosowanymi do istniejącego oświetlenia przy ul. Oświęcimskiej. Podczas prac projektowych należy wziąć pod uwagę warunki wydane przez Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Zadanie 4: Doświetlenie chodników, ścieżek rowerowych oraz przejść dla pieszych w ciągu al. Bielskiej, ul. Edukacji i ul. Żwakowskiej - projekt Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Podczas prac projektowych Wykonawca musi rozpatrzyć zawieszenie opraw i wysięgników na istniejących słupach oświetleniowych lub budowę nowego oświetlenia w zależności od lokalizacji, zgodnie z mapkami przedstawiającymi zakres prac. Do propozycji rozwiązań Zamawiający prosi o dołączenie schematów, rysunków, obliczeń itp. W ramach zadania planowane jest zastosowanie opraw typu LED. Do obowiązków Wykonawców należeć będzie wykonanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, uzgodnień i opinii, map, wymaganych prawem budowlanym, co pozwoli Zamawiającemu uzyskać pozwolenie na budowę/zgłoszenie zamiaru budowy. Zakres opracowania dokumentacji projektowej : - projekt budowlano - wykonawczy - 5 egzemplarzy, - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze, - przedmiar robót - 2 egzemplarze, - Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egzemplarze, - zapis powyższego na płycie CD , pliki w formacie PDF i edytowalnej - 1 sztuki CD Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego z zadań (załącznik nr 7 do Siwz) określony jest w programach funkcjonalno-użytkowych (zadania 1-3) oraz szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wymagane jest wykonanie z należytą starannością: W zakresie zadania 4: minimum 2 usług o wartości min. 60 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej swym zakresem oświetlenie ulic lub obiektów. - według załącznika nr 5a do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. -wymagane jest wykonanie z należytą starannością: W zakresie zadania 1: minimum 2 robót budowlanych o wartości min. 100 000,00 zł brutto każda, obejmujących swoim zakresem zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulic lub obiektów - każda z robót winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowana na podstawie jednej umowy - załącznik nr 5b do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W zakresie zadania 2: minimum 2 robót budowlanych o wartości min. 30 000,00 zł brutto każda, obejmujących swoim zakresem zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulic lub obiektów - każda z robót winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowana na podstawie jednej umowy - załącznik nr 5b do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W zakresie zadania 3: minimum 2 robót budowlanych o wartości min. 120 000,00 zł brutto każda, obejmujących swoim zakresem zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia ulic lub obiektów - każda z robót winna dotyczyć jednego zamówienia i być realizowana na podstawie jednej umowy - załącznik nr 5b do SIWZ Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, może posłużyć się tymi samymi robotami budowlanymi w zakresie każdego z zadań, pod warunkiem, iż ich zakres i wartość odpowiadać będą warunkom postawionym przez zamawiającego w przedmiotowych zadaniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zadań 1-3 Wymagane jest dysponowanie: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia SEP do 1 kV - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; W zakresie zadania 4 Wymagane jest dysponowanie: - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami kwalifikacyjnymi w zakresie uprawnień budowlanych określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 roku, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - załącznik nr 4 do SIWZ W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, osoby wskazane w wykazie mogą się powtarzać.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Przedłużenie okresu rękojmi za wady - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1 Ogólne warunki umowy dla każdego z zadań stanowią załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji. 2 W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. W zakresie zadań 1-3: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy określonych w § 4 ogólnych warunków umowy jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. intensywne opady atmosferyczne, huragan, a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy. c) w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W zakresie zadania 4: 2. Strony dopuszczają możliwość ewentualnego przesunięcia terminu określonego w ust. 1 ogólnych warunków umowy wyłącznie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W zakresie zadań 1-3: 3 Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej OC o wartości ubezpieczenia równej co najmniej wartości przedmiotu umowy i obejmującej okres co najmniej równy okresowi wykonywania prac realizowanych na podstawie niniejszej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808 w cenie 40,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2016 godzina 10:45, miejsce: Specyfikację w wersji papierowej można uzyskać pod adresem:Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 808.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: w zakresie zadań 1-3: od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2016 roku, w tym wykonanie dokumentacji projektowej do dnia 30 września 2016 roku w zakresie zadania 4: 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.