eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zduńska Wola › Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2017 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-22

Zduńska Wola: Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2017 roku
Numer ogłoszenia: 100478 - 2016; data zamieszczenia: 22.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zduńska Wola , ul. Stefana Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie, tel. 43 825 02 00, faks 43 825 02 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie miasta Zduńska Wola w 2017 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni, sprzątanie terenów miejskich, pasów drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie powierzchniowego systemu odwodnienia na terenie Miasta Zduńska Wola w 2017 roku z podziałem na 4 części: CZĘŚĆ I - Utrzymanie terenów zieleni urządzonej należących do Miasta Zduńska Wola (parki, skwery, place zabaw). CZĘŚĆ II - Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola. CZĘŚĆ III - Utrzymanie działek miejskich poza terenami urządzonymi i pasami dróg oraz usługi dla mieszkańców. Część IV - Utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ Zamawiający określa, że termin płatności dla niniejszego zamówienia musi mieścić się w przedziale od 14 do 30 dni.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 77.30.00.00-3, 98.35.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 17500,00 złotych (słownie: siedemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100), przy czym wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: Część nr 1 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część nr 2 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część nr 3 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Część nr 4 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275,z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kasie Urzędu Miasta Zduńska Wola (budynek nr 4, parter, pokój nr 411). Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. Wyżej wymienione gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust. 4a i 5 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr konta 09 9263 0000 0544 0094 2005 0001. 4.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy. 6.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania oferta, określony w rozdziale XI SIWZ. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie wydane przez organ właściwy na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania i unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami) dla części 1 - 4, Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (dla każdej z części) o wartości minimum w zł brutto: Część nr 1 190.000,00 zł Część nr 2 190.000,00 zł Część nr 3 170.000,00 zł Część nr 4 95.000,00 zł W przypadku składania oferty na wybrane części lub całość zamówienia, Zamawiający uzna również jedno zamówienie o wartości odpowiadającej odpowiednio sumie wybranych części lub dla całości zamówienia o wartości 645.000,00 zł pod warunkiem, że zamówienie będzie odpowiadało swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia poszczególnych części. Zamawiający informuje, że w przypadku dokumentów podanych w walucie innej niż PLN, przeliczanie wartości na walutę polską nastąpi na podstawie Tabeli A kursów średnich NBP z dnia ogłoszenia przedmiotowego przetargu do Biuletynu Zamówień Publicznych; Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem do realizacji zamówienia na każdą część: Część nr 1 - pług dostosowany do odśnieżania alejek parkowych i chodników - 1 szt.; - ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.; - wykaszarka- 5 szt.; - kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 1 szt. z koszem); - beczkowóz do podlewania - 1 szt.; - opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.; - dmuchawa - 2 szt.; - piła spalinowa - 2 szt.; - podnośnik do 16 metrów. Część nr 2 - pług dostosowany do odśnieżania chodników, ciągów pieszo-rowerowych i ścieżek rowerowych - 1szt.; - ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna itp.) - 1 szt.; - wykaszarka - 5 szt.; - kosiarka mechaniczna - 3 szt. (w tym 2 szt. z koszem); - kosiarka bijakowa - 1 szt.; - beczkowóz do podlewania - 1 szt.; - opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.; - dmuchawa - 2 szt.; - piła spalinowa - 2 szt.; Część nr 3 - ciągnik z osprzętem ogrodniczym (kosiarka rotacyjna, pług do odśnieżania itp.) - 1 szt.; - wykaszarka- 3 szt.; - kosiarka mechaniczna - 3 szt.; - opryskiwacz ręczny i mechaniczny - 1 szt.; - dmuchawa - 2 szt.; - piła spalinowa - 2 szt.; Część nr 4 - koparko-ładowarka wraz z odmularką - pogłębiarką rowów - 1 szt.; - koparka podsiębierna - samochód ciężarowy - 1 szt; - kosa spalinowa - 4 szt.; - piła spalinowa - 2 szt.; W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, w wykazie należy wykazać sumę wszystkich narzędzi i urządzeń wymaganych dla poszczególnych części. Ocena spełnienia wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku poprzez złożenia oświadczenia wg zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Termin płatności - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza niżej wymienione zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w następujących przypadkach: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczenia będzie możliwa w przypadku zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 2) zmiana wartości cen jednostkowych brutto będzie możliwa w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji cenny jednostkowe brutto zostaną zmienione na wyliczone w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT, 3) zmiana wartości umowy będzie możliwa w przypadku: a) zmiany cen jednostkowych brutto, o których mowa w ppkt 2., b) zmiany ilości wykonanych usług. 2.W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Zmiany te muszą być korzystne lub neutralne dla Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany do umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2016 godzina 11:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w Kancelarii Urzędu Miasta Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 12, oznaczając kopertę zgodnie z rozdziałem XII pkt 12 SIWZ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie terenów zieleni urządzonej należących do Miasta Zduńska Wola (parki, skwery, place zabaw)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych na Placu Wolności - teren wokół Centrum Integracji Ratusz 1. Omiatanie alejek parkowych - codziennie, 2. Opróżnianie koszy na śmieci - codziennie do godziny 8 rano, (w przypadku imprez artystyczno- rozrywkowych - na bieżąco, aby nie dopuścić do ich przepełnienia), 3. Usuwanie śniegu z opaski budynku, odśnieżanie alejek parkowych oraz miejsc postojowych (za wyjątkiem parkingów) na całą szerokość, nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego z terenów utwardzonych, ciągów komunikacyjnych i wjazdu do garażu podziemnego. Wywóz śniegu wg potrzeb w miejsce wskazane przez zamawiającego, 4.Prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin na bieżąco od kwietnia do listopada. Zbieranie śmieci w pozostałym okresie trwania umowy - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu, 5.Bieżące mycie zabrudzonych ławek i koszy na śmieci, konserwowanie ławek po uzgodnieniu z zamawiającym, utrzymanie porządku wokół ławek - likwidacja plam (rożnego pochodzenia) z kostki i płyt chodnikowych, 6.Koszenie terenów zieleni - minimum 9 razy w okresie od kwietnia do listopada, w zależności od warunków wzrostu trawy (termin koszenia uzgodniony z zamawiającym), 7. Utrzymanie w czystości i porządku słupów ogłoszeniowych, 8. Pielęgnacja nasadzeń rosnących w skupinach, żywopłotach, (gazonach i rabatach jeśli wystąpią) polegająca na: odchwaszczaniu, przycinaniu, zasilaniu nawozami - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewaniu w okresach suszy w miejscach niedostępnych dla automatycznego podlewania, 9. Zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych, 10. Jesienne wygrabianie liści z trawników ( nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu), 11. Wykonanie oprysków chemicznych krzewów przeciw chorobom grzybowym i szkodnikom - 2 razy w sezonie wegetacyjnym. 12. Zgłaszanie wad systemu nawadniania powierzchniowego, usuwanie usterek wymagających naprawy bądź wymiany tryskaczy wg. potrzeb. Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w północnej części Miasta Zduńska Wola: 1. Omiatanie ciągów pieszych - trzy razy w tygodniu; sprzątanie wiatrołomów, połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości 2. Opróżnianie koszy - co drugi dzień do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do dnia 1 maja, konserwacja koszy (drobne naprawy) 3. Odśnieżanie pieszo-jezdnych ciągów komunikacyjnych, dróg dojazdowych wewnętrznych, parkingów, na szerokość dostosowaną do ich szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów, przeciwdziałanie śliskości, usuwanie błota pośniegowego z wymienionych utwardzonych ciągów komunikacyjnych 4. Prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp. - codziennie w okresie od kwietnia do listopada . Zbieranie zanieczyszczeń z terenów objętych umową w okresie zimowym - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu 5. Malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja, mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb, naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem (malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby) 6. Koszenie terenów zieleni - 6 razy w sezonie (terminy koszenia uzgodnione z zamawiającym) 7. Pielęgnacja krzewów rosnących w skupieniach i żywopłotach (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy wg potrzeb, usuwanie odrostów drzew) 8. Zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych 9. Jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) 10. Ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia) 11. Utrzymanie miejsc pamięci narodowej (mycie pomników, utrzymanie porządku, obsadzenia roślinami miejsc do tego przeznaczonych, ustawianie zniczy i ułożenie po jednej wiązance na świerku w wymienionych niżej miejscach i terminach: 11.1. Cmentarz Katolicki: - Pomnik Honoraty Złotnickiej, płyta Stefana Złotnickiego - Święto Miasta i 1 listopada - Mogiła zbiorowa + kwatera - 1września i 1 listopada - Mogiła siostry PCK - 1września i 1 listopada - Mogiła lotników - 1września i 1 listopada - Mogiła Sylli i Kałużewskiego (tylko wiązanka i znicze ) - 1września i 1 listopada 11.2. Plac Wolności: - Płyta Rozstrzelanym przez hitlerowców 11 listopada 1939 r. - 1 września i 11 listopada - Pomnik Józefa Piłsudskiego - 11 listopada 11.3. Plac Zwycięstwa: - Pomnik ku wiecznej pamięci Sylli i Kałużewskiego - 1 września i 11 listopada 12. Opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych, uzupełnianie brakujących elementów - deski bale, siedziska, wymiana piasku w piaskownicach - 2 x w sezonie (w terminie ustalonym z zamawiającym), malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia 13. Przeciwdziałanie chemiczne i biologiczne przeciwko wykwitom glonów na stawach środkami chemicznymi dopuszczonymi do obrotu. Czyszczenie lustra wody przy brzegach skarp na stawach nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz czyszczenie zastawek z naniesionych śmieci w zależności od potrzeb, regulacja poziomu lustra wody (wg poleceń Zamawiającego). Jednokrotne zarybienie gatunkami roślinożernymi 200 kg narybku wg potrzeb 14. Odchwaszczanie skarp stawów i rzeki Pichny w granicach Parku Miejskiego 15. Malowanie barierek, słupków do tablic informacyjnych - 1 raz w sezonie w terminie uzgodnionym z zamawiającym. 16. Mycie znaków i tablic informacyjnych, konserwacja i regulacja podpór zastosowanych do zabezpieczenia starodrzewu na terenie Parku Miejskiego (w ustaleniu z Zamawiającym). 17.Dokarmianie i opieka nad łabędziem oraz zapewnienie miejsca schronienia w okresie zimowym (przetrzymanie łabędzia w miejscu schronienia i dokarmianie go w okresie zimy do następnego sezonu, przywiezienie z miejsca zimowania na staw w następnym sezonie wiosennym w terminie uzgodnionym z zamawiającym. 18. Ukwiecenia - w terminach ustalonych z zamawiającym bieżąca pielęgnacja kwietników, gazonów, oraz rabat kwietnych (uzupełnianie roślin, zasilanie nawozami - 6 razy w sezonie wegetacyjnym podlewanie na bieżąco). Wymagana norma nasadzeń dla 1 kwietnika typu 120 x120 - 6 pierścieni o konstrukcji metalowej. 1 sadzenie: sadzonki roślin pnących typu: surfinia, pelargonia, obsadzanych w systemie 1,2,4,6 warstwa - 50 sztuk. 2 i 3 sadzenie:(trzecie sadzenie wg potrzeb): sadzonki roślin o pędach wyprostowanych typu chryzantemy, begonie, obsadzane w systemie wszystkich warstw ok 85 sztuk. Pozostałe gazony obsadzanie jw. w ilości dostosowanej do wielkości gazonów Wymagana norma nasadzeń na rabatach gruntowych: trzykrotna wymiana i uzupełnianie roślin jednorocznych rodzaju: begonia łuskowata, starzec, szałwia, żeniszek, aksamitka, bratek, godecja, niecierpek w rozstawie 20 x 20 cm (do wyboru). Przyozdabianie kwietników igliwiem świerkowo-sosnowym na okres zimowy. 19. Wymiana i uzupełnianie tabliczek informacyjnych dotyczących zakazów , regulaminów, itp. w zależności od potrzeb. Materiały niezbędne do realizacji zamówienia takie jak paliki, taśmy, nawozy, woda, opryski, piasek, kwiaty, znicze, stroisz, farby, deski itp. należy wliczyć w cenę zamówienia. Wymagane roboty na terenach zlokalizowanych w południowej części miasta Zduńska Wola Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług zlokalizowanych w południowej części miasta Zduńska Wola: 1) omiatanie alejek parkowych - 2 razy w tygodniu; 2) opróżnianie koszy - dwa razy w tygodniu do godziny 8 rano, malowanie koszy w terminie do 1 maja, konserwacja koszy - drobne naprawy; 3) odśnieżanie alejek parkowych na szerokość dostosowaną do ich szerokości (nie szerzej niż 2 m) nie później niż dwie godziny od zakończenia opadów; przeciwdziałanie ich śliskości, usuwanie błota pośniegowego z utwardzonych ciągów komunikacyjnych; 4) prace porządkowe: zbieranie papierów, szkła, niedopałków papierosowych, połamanych gałęzi, zasypywanie dołów kopanych przez psy, rozrzucanie kretowin itp. - dwa razy w tygodniu od kwietnia do listopada. Zbieranie śmieci z terenów objętych umową w pozostałym okresie trwania umowy - w przypadku wystąpienia zaśmiecenia terenu - sprzątanie wiatrołomów, połamanych gałęzi, kwiatostanów i owoców drzew po wichurach niezależnie od ustalonej częstotliwości. 5) malowanie ławek parkowych w terminie do 1 maja; mycie zabrudzonych ławek wg potrzeb; naprawa zniszczonych elementów ławek tj. uzupełnianie brakujących śrub i desek z malowaniem (malowanie dwukrotne powierzchni po uprzednim zeszlifowaniem odstającej starej farby); 6) koszenie terenów zieleni - 5 razy (termin koszenia uzgodniony z zamawiającym); 7) pielęgnacja krzewów rosnących w skupinach i żywopłotach (odchwaszczanie, przycinanie, zasilanie - 3 razy w sezonie wegetacyjnym, podlewanie w okresach suszy; usuwanie odrostów drzew 8) zwalczanie (chemiczne i mechaniczne) chwastów w alejkach i na powierzchniach utwardzonych; 9) jesienne wygrabianie liści z trawników (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu); 10) ułożenie okrywy zabezpieczającej przed przemarzaniem roślin posadzonych w poprzednim i bieżącym roku (jeżeli wystąpią nasadzenia); 11) opieka nad placami zabaw: konserwacja elementów statycznych i dynamicznych; uzupełnianie brakujących elementów - deski bale; siedziska; wymiana piasku w piaskownicach - 2 x w sezonie (w terminie ustalonym z zamawiającym), malowanie elementów drewnianych wymagających odświeżenia; 12) mycie znaków i tablic informacyjnych (w zależności od potrzeb); 13) malowanie słupków do tablic informacyjnych w terminie do 1 maja. Wymagane roboty na terenach przyległych do zbiornika Kępina: 1. koszenie terenów przyległych do zbiornika Kępina - dwa razy w sezonie bez wywozu trawy (w terminie uzgodnionym z zamawiającym), 2. malowanie ławek - 1 raz w sezonie (w terminie uzgodnionym z zamawiającym), 3. prace porządkowe różne: naprawa ławek, miejsc na ogniska (stoły; ławy) zbieranie papierów, zbieranie skoszonej przez Koło wędkarskie trzciny z wywozem (w terminie uzgodnionym z zamawiającym), 4. kontrola i opróżnianie pojemników na odpady 1 raz w tygodniu, w miesiącach marzec - listopad , 2 razy w miesiącu w pozostałym terminie, 5. sprzątanie palenisk (w/g potrzeb), palenie pozostawionych gałęzi, 6. mechaniczne usuwanie przerostów ze schodów kamiennych stanowiących umocnienie skarpy zbiornika, (2 razy w sezonie), 7. bieżące oczyszczanie wlotu i wylotu wody z Kępiny, 8. Wymiana pojemników na odpady dostawienie ławek (w uzgodnieniu z zamawiającym)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 90.60.00.00-3, 98.35.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie zieleni oraz sprzątanie pasów drogowych dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części II zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług polegających na utrzymaniu zieleni (m.in. koszenie zieleńcy, trawników, przycinanie żywopłotów, pielęgnacja krzewów i rabat - 81974m2) oraz sprzątaniu pasów drogowych dróg gminnych w obrębie granic miasta Zduńska Wola (m.in. omiatanie, zbieranie zanieczyszczeń, odśnieżane - 58863m2) w ramach ryczałtu zgodnie ze standardem oraz wykazem pasów drogowych określonym w części II SIWZ - Zadnie II A. Wykonywanie przez Wykonawcę dodatkowych czynności (m.in. wykaszanie i wygrabianie liści - 1174182m2: szczegółowy zakres określony w część II SIWZ - Zadanie II B) oraz innych dodatkowych czynności (m.in. sadzenie krzewów, podlewanie roślin, malowanie powierzchni - 618561m2: szczegółowy zakres określony w część II SIWZ - Zadanie II C) w zakresie utrzymania zieleni oraz sprzątania pasów drogowych dróg gminnych na rzecz Zamawiającego odbywać się będzie na podstawie zleceń jednostkowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie działek miejskich poza terenami urządzonymi i pasami dróg oraz usługi dla mieszkańców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III A Zadanie w ramach ryczałtu obejmuje bieżące utrzymanie zieleni poprzez 3 krotne koszenie działek miejskich (ok. 552 042 m2) oraz utrzymanie czystości na działkach miejskich (ok. 47 930 m2) poza terenami urządzonymi (takimi jak parki, skwery, place zabaw i pasy dróg) należących do miasta Zduńska Wola. Zadanie III B Dodatkowe czynności, które mogą wystąpić do wykonania na zlecenie Zamawiającego, w tym: - Koszenie działek miejskich - 40000m2; - Uporządkowanie i wyrównanie terenów miejskich (wycięcie samosiejek z karczowaniem do 10 lat, a w przypadku drzew pow. 10 lat, podcięcie i uformowanie koron) - 40000m2; - Usunięcie darni i przerostów z chodników i parkingów - 10000m2; - Likwidacja śliskości ciągów pieszych wraz z materiałem uszorstniającym (mieszanka piasku i soli 4%) - 10000m2; - Wygrabianie liści wraz z wywozem - 10000m2; - Koszt ręcznego zbierania zanieczyszczeń z powierzchni utwardzonych i nieutwardzonych - 40000m2; - Omiatanie powierzchni utwardzonej - 10000m2; - Wywóz odpadów innych niż organiczne - 60m3. Zadanie III C Zadanie w ramach ryczałtu obejmuje zakres prac związanych z usługami dla mieszkańców (utrzymanie tablic ogłoszeniowych, flagowanie, obsługa imprez plenerowych) na terenie miasta Zduńska Wola. W zakres utrzymania słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych znajdujących się na terenie miasta Zduńska Wola wchodzi: - dokładne oczyszczanie terenu wokół słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych (koszenie trawy, usuwanie chwastów, usuwanie śniegu, zalodzeń, itp. - w odległości 1 metra od nich), - niedopuszczanie do naklejania nadmiernej grubości warstw plakatów, maksymalna grubość nawarstwienia nie może przekraczać 0,5 cm, - zbieranie odpadów i śmieci powstałych w wyniku plakatowania słupów i tablic informacyjno - ogłoszeniowych, usuwanie graffiti z powierzchni nie plakatowanych, - utrzymanie w czystości słupów i tablic, - malowanie minimum raz w roku elementów słupów i tablic poza częścią ekspozycyjną w kolorystyce i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. - wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia na własny koszt drobnych napraw eksploatacyjnych związanych z właściwym utrzymaniem stanu technicznego słupów i tablic (w tym wymiany płyty nienadającej się do użytku w tablicach informacyjno - ogłoszeniowych, wskazanej przez Zamawiającego podczas trwania umowy). Zadanie na zlecenie Zamawiającego obejmuje zakres prac: 1. Dekorowanie ulic miasta, budynków jednostek administracyjnych, ustawianie stojaków z flagami z okazji świąt państwowych, patriotycznych oraz lokalnych; 2. Dowóz ekologicznych kabin TOI-TOI w związku z imprezami plenerowymi i zabranie po zakończeniu wraz z obsługą podczas imprezy; 3. Dowóz stojaków z workami na odpady w związku z imprezami plenerowymi i zabranie po zakończeniu wraz z obsługą podczas imprezy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 77.30.00.00-3, 98.35.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje utrzymanie drożności systemu powierzchniowego odwodnienia Miasta Zduńska Wola, poprzez podejmowanie czynności związanych z bieżącym utrzymaniem i oczyszczaniem wybranych odcinków (zleconych przez Zamawiającego) rowów melioracyjnych (ok. 24 000 mb.), rowów przydrożnych (ok. 40 000 mb.) rowów ujętych w ewidencji gruntów jako drogi , użytki rolne, łąki itp., będących własnością Miasta Zduńska Wola (ok. 5 000 mb.) oraz odcinków rzeki będących w utrzymaniu Miasta Zduńska Wola (ok. 2 000 mb.). Przez bieżące utrzymanie i oczyszczaniem rowów rozumie się: - utrzymanie drożności rowu; - utrzymanie drożności przepustu; - remonty i prace mające na celu poprawę bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania urządzenia wodnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5, 98.35.00.00-1, 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Termin płatności - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.