eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA ZABUDOWY POJAZDU WŁASNEGO DWUOSIOWEGO NADWOZIEM SZUFLADOWYM DO WYWOZU ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE, O POJEMNOŚCI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ 16 m3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-09

Koszalin: DOSTAWA ZABUDOWY POJAZDU WŁASNEGO DWUOSIOWEGO NADWOZIEM SZUFLADOWYM DO WYWOZU ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE, O POJEMNOŚCI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ 16 m3
Numer ogłoszenia: 100463 - 2014; data zamieszczenia: 09.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZABUDOWY POJAZDU WŁASNEGO DWUOSIOWEGO NADWOZIEM SZUFLADOWYM DO WYWOZU ODPADÓW ZBIERANYCH SELEKTYWNIE, O POJEMNOŚCI SKRZYNI ŁADUNKOWEJ 16 m3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zabudowa śmieciarki szufladowa o pojemności 16 m3 na podwoziu własnym zamawiającego Jednostka transportowa zabudowana nadwoziem szufladowym z płytą wypychającą do zbierania nieczystości stałych i odpadów selektywnie zbieranych ( szkło, plastik, papier) gromadzonych w workach i pojemnikach o pojemności od 80 - 1100 l, posiadających uchwyty boczne oraz listwę grzebieniową oraz ich transport do Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie. nadwozie nowe z 2014 roku konstrukcja prostokątna użebrowana przeznaczona do odpadów selektywnie zbieranych, skrzynia ładunkowa spawana spoiną ciągłą, pojemność skrzyni ładunkowej 16 pojemność wanny załadunkowej min 1,5 m3, urządzenie wysypujące uniwersalne, współpracujące z pojemnikami MGB 80 - MGB 1100, udźwig urządzenia wysypującego min. 700 kg, przesuwanie i zagęszczanie odpadów będzie się odbywać w systemie liniowym realizowane przez łopatę i szufladę ugniatającą, stopień kompresji - zgniotu odpadów (w zależności od rodzaju) min x 5, prasa ze zgarniakiem dostosowana do zbiórki frakcji szklanej, płyta wypychająca wykonuje ruch posuwisto zwrotny w trakcie ugniatania materiału, wanna zasypowa odwłoka wykonana ze stali trudno ścieralnej, odpornej na odkształcenia i ścieranie typu Creusabro o grubości od 4 do 8 mm, siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz wanny zasypowej, uszczelnienie na styku skrzyni ładunkowej i odwłoka uniemożliwiające wyciekanie gromadzącego się płynu, możliwość gromadzenia niewielkiej ilości płynów w odwłoku ładunkowym oraz ich kontrolowanego spuszczania zaworem kulowym, system sterowania automatyczny i ręczny, cykl automatyczny pojedynczy lub ciągły, cykl sterowania ręcznego z możliwością niezależnego uruchomienia poszczególnych faz, system sterowania wyposażony w dwa wyłączniki stop umożliwiające natychmiastowe zatrzymanie cyklu pracy, umieszczone po obu stronach tylnej części odwłoka, światło białe załączane przez obsługę umieszczone w tylnej górnej części odwłoka umożliwiające pracę w pogorszonych warunkach widoczności, - kolorystyka nadwozia biały, - szerokość nadbudowy do 2.550 mm, - światła obrysowe, - dwie lampy ostrzegawcza o kolorze pomarańczowym, włączana podczas pracy urządzenia nadwozia, zamontowane w górnej części nadwozia, jedno od strony kabiny drugie od strony załadunku, kamera przemysłowa pokazująca pracę ludzi współpracująca z monitorem w kabinie kierowcy, posiadanie deklaracji zgodności dla urządzenia nadbudowy CE Wyposażenie dodatkowe wrzutnik urządzeń przygotowany do montażu systemu dynamicznego ważenia i identyfikacji pojemników wraz z systemem GPS marki ELTE (lokalizator GPS, system RFiD, dynamiczne urządzenie wagowe, terminal PDA) Dokumenty homologacja na pojazd skompletowany, dokumenty umożliwiające zmianę charakteru pojazdu i dopuszczenie jednostki do ruchu drogowego. Dane techniczne jednostki transportowej dostarczonej przez zamawiającego pod zabudowę Podwozie VOLVO TYP FL 6 Wersja M4CBM6 Wariant EA1R Liczba osi 2 , kół 6 Rozstaw osi : 4000 mm Rozstaw kół osi 1 : 2030 mm 2 : 1840 mm Maksymalna długość pojazdu po skompletowaniu nie ustalono Maksymalna szerokość pojazdu po skompletowaniu nie ustalono Dopuszczalna masa całkowita 16000 kg Rozdział tej masy na poszczególne osie : 1. 7500 kg 2. 10000 kg Dopuszczalne maksymalne naciski na poszczególne osie 1 . 75 kN 2 . 100 kN Wymagany minimalny okres gwarancji na nadwozie wynosi - 12 miesięcy. Warunki płatności -wymagana minimalna ilość równych miesięcznych rat - 3. Wymagany termin dostawy -27.06.2014r. - termin dostawy krótszy od wymaganego (w dniach), punktowany będzie zgodnie z algorytmem z punktu 7.B. Instrukcji dla Wykonawców. Wymagany minimalny okres gwarancji na nadwozie wynosi - 12 miesięcy, punktowana będzie zgodnie z punktu 7.C. Instrukcji dla Wykonawców. Wymagana minimalna ilość rat - 3, punktowana będzie zgodnie z punktu 7.D. Instrukcji dla Wykonawców. Wymagane jest aby opis techniczny proponowanego pojazdu zgodny był z układem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostawie zabudowy z nadwoziem szufladowym do wywozu odpadów zbieranych selektywnie o pojemności skrzyni ładunkowej 16m3 pojazdów dwuosiowych skrzyniowych z plandeką i platformą załadowczą o wartości co najmniej 200.000,00 PLN za 1 pojazd

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: 1) posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 200.000,00 zł. 2) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne w wysokości 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - termin dostawy - 5
  • 3 - gwarancja na nadwozie - 5
  • 4 - warunki płatności -raty - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w stosunku do treści oferty Wykonawcy: 1) w zakresie zmiany terminu w przypadku zaistnienia poniższych okoliczności: a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, 2) w zakresie zamiany na wyposażenie posiadające co najmniej takie same parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, których wymagał Zamawiający i stanowiły podstawę wyboru oferty,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkoszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Budynek D pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o. o. ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin Sekretariat Przedsiębiorstwa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.