eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › wykonanie remontu wewnętrznego budynku Urzędu Miejskiego w Gozdnicy ul. Świerczewskiego 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-06-12

Gozdnica: wykonanie remontu wewnętrznego budynku Urzędu Miejskiego w Gozdnicy ul. Świerczewskiego 2
Numer ogłoszenia: 100455 - 2007; data zamieszczenia: 12.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gozdnicy, ul. Świerczewskiego 2, 68-130 Gozdnica, woj. lubuskie, tel. 068 3601076, fax 068 3601076.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urząd@gozdnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu wewnętrznego budynku Urzędu Miejskiego w Gozdnicy ul. Świerczewskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - \remontu wewnętrznego budynku Urzędu Miasta w Gozdnicy ul. Świerczewskiego 2 Zakres obejmuje: A) Roboty budowlane: - zerwanie kasetonów z sufitów, wykonanie rusztu i obłożenie sufitów płytami Regips gr. 12,5 mm ognioochronnymi, - zerwanie z ścian boazerii, tapet oraz zmycie starych powłok malarskich , wykonanie gładzi gipsowych - zerwanie okładzin z płytek glazurowanych w sanitariatach, wyrównanie ścian i wykonanie nowych okładzin z płytek glazurowanych 20 x 25 - wykucie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych, demontaż skrzydeł drzwiowych, wstawienie nowych ościeżnic metalowych oraz nowych skrzydeł drzwiowych okleinowanych, - zerwanie z podłóg drewnianych starej wykładziny PCV, wyrównanie podłóg drewnianych przez przybicie płyt OSB gr 10 mm, przyklejenie wykładziny PCV klasy użytkowej 34/43 grupa ścieralności T, w sanitariatach i ciągach komunikacyjnych przyklejenie płytek ceramicznych typu Gress - wymiana drewnianych stopni, podstopni i barierki klatki schodowej - wykonanie ścianek działowych z cegły pełnej kl 100 i ścianek działowych obłożonych obustronnie płytami Regips 12,5 mm na ruszcie metalowym z izolacją akustyczną z wełny mineralnej - uzupełnienie tynków cem-wap - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową Szczegółowy zakres robót przedstawia kosztorys przedmiarowy do wypełnienia przez Oferenta. B) Roboty instalacyjne: - wymiana instalacji co. ( demontaż starej instalacji co z rur stalowych spawanych, demontaż grzejników żeliwnych , wykonanie nowej instalacji co. z rur polipropylenowych stabilizowanych Al. zgrzewanych w wykutych bruzdach, montaż grzejników stalowych płytowych C-22, montaż zaworów termostatycznych i odcinających ) - wymiana instalacji wody zimnej wraz z osprzętem ( demontaż starych rur stalowych ocynk i zaworów, wykonanie nowej instalacji wody zimnej i ciepłej z rur polipropylenowych stabilizowanych AL., montaż bojlera 2-u płaszczowego o poj. 120 l wraz z osprzętem i białym montażem) - wymiana instalacji kanalizacyjnej wraz z osprzętem ( demontaż starej instalacji wykonanej z rur żeliwnych wraz z urządzeniami, wykonanie nowej instalacji kanalizacyjnej z rur PCV wraz z białym montażem ) Szczegółowy zakres robót określa kosztorys przedmiarowy do wypełnienia przez Oferenta C) roboty elektryczne: - wymiana starej instalacji elektrycznej wykonanej z przewodów aluminiowych na przewody miedziane wraz z osprzętem z odrębnym zabezpieczeniem dla instalacji zasilającej komputery i przeniesieniem tablicy licznikowej na zewnątrz budynku. - wykonanie instalacji oświetlenia zew. z czujnikiem zmierzchowym, - wykonanie instalacji telefonicznej wewnętrznej - wykonanie instalacji alarmowej - wykonanie instalacji komputerowej wew.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 65.00.00.00 - Obiekty użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca wniesie , wadium w wysokości 3.000,00 PLN w terminie do dnia 30.06.2007 r. dla całego przedmiotu zamówienia. W przypadku składania ofert częściowych wadium wynosi: - dla robót budowlanych - 1500,0 zł - dla robót instalacyjnych - 800,00 zł - dla robót elektrycznych - 700,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . Warunki wymagane od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: a) kierownik budowy winien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności arch - bud.- konstrukcyjnej oraz przynależeć do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej trzema usługami w zakresie robót budowlanych o tożsamym charakterze, potwierdzonych dokumentem że zostały wykonana należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą \spełnia -nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. gozdnica.biuletyn.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 68-130 Gozdnica ul. Świerczewskiego 2 pok. nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gozdnicy ul. Świerczewskieg 2 pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.