eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › "Opracowanie 9 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectwBudzyń, Cholerzyn (obszar 1 i obszar 2), Chrosna, Czułów, Jeziorzany, Kaszów, Rączna i Ściejowice w gminie Liszki".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-26

Ogłoszenie nr 100448 - 2017 z dnia 2017-06-26 r.

Liszki: "Opracowanie 9 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Budzyń, Cholerzyn (obszar 1 i obszar 2), Chrosna, Czułów, Jeziorzany, Kaszów, Rączna i Ściejowice w gminie Liszki".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 505150-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki, krajowy numer identyfikacyjny 54319500000, ul. , 32060 Liszki, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52, e-mail ug@liszki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liszki.pl - zakładka BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Opracowanie 9 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Budzyń, Cholerzyn (obszar 1 i obszar 2), Chrosna, Czułów, Jeziorzany, Kaszów, Rączna i Ściejowice w gminie Liszki".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Opracowanie 9 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Budzyń, Cholerzyn (obszar 1), Cholerzyn (obszar 2), Chrosna, Czułów, Jeziorzany, Kaszów, Rączna, Ściejowice w gminie Liszki. Zakres projektów planów zagospodarowania przestrzennego, zwanych dalej "planami" wskazany został w następujących uchwałach Rady Gminy Liszki: z dnia 10.11.2017 r. nr XXVII/285/2016 (Budzyń), nr XXVII/287/2016 (Czułów), nr XXVII/288/2016 (Jeziorzany), nr XXVII/289/2016 (Kaszów), nr XXVII/290/2016 (Rączna), nr XXVII/291/2016 (Ściejowice), nr XXVII/295/2016 (Chrosna) oraz nr XXVII/286/2016 (Cholerzyn) wraz ze zmianą wprowadzającą rozdział dla Cholerzyna na obszar 1 i obszar 2 (Uchwała nr XXXII/373/2017 z dnia 28.04.2017 r.). 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie 9 odrębnych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla 8 sołectw w gminie Liszki (obręb Cholerzyn podzielono na dwa obszary) wraz z opracowaniami niezbędnymi do sporządzenia ww. projektów planów, które będą obejmować obszar 8 obrębów ewidencyjnych o łącznej powierzchni 4072 ha, zgodnie z przepisami: a) ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U.2016.778), b) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2015.1936 z późn. zm.), c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U.2003.164.1587), d) innych przepisach dotyczących planów miejscowych. 2) Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) sporządzenie analiz wniosków w formie wykazu dotyczących planów miejscowych wraz z propozycją ich rozpatrzenia; b) wykonanie wizji w terenie i na jej podstawie sporządzenie inwentaryzacji urbanistycznej oraz przyrodniczo-krajobrazowej; c) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego dla planów miejscowych; d) sporządzenie projektów planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko oraz skutków finansowych uchwalenia planu w formie tekstowej oraz w formie graficznej - rysunki planów miejscowych w skali 1:2000; e) sporządzenie zestawienia powierzchni terenów przeznaczonych pod różne funkcje wykazane na rysunku planu na etapie: inwentaryzacji, koncepcji, projektu wyłożonego do publicznego wglądu oraz przedłożonego do uchwalenia; f) współpracę przy wdrożeniu procedury opiniowania i uzgadniania projektów planów miejscowych; g) sporządzenie wniosków o uzyskanie zgód na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rolnictwa; h) sporządzenie projektów planów miejscowych do wyłożenia do publicznego wglądu oraz udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projektach rozwiązaniami; i) codzienna obsługa wyłożenia do publicznego wglądu w godzinach uzgodnionych z wykonawcą (obsługa wyłożenia powinna obejmować min 3 godziny dziennie w okresie wyłożenia z udziałem min. 1 osoby z zespołu projektowego); j) analizę uwag w formie wykazu wraz z przygotowaniem propozycji ich rozpatrzenia; k) przygotowanie projektów planów miejscowych do przedstawienia na sesji Rady Gminy; l) sporządzenie kopii uchwalonych planów miejscowych; m) przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia Wojewodzie Małopolskiemu; n) przygotowanie podsumowania, o którym mowa w art. 55 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. 3) Inne postanowienia dot. przedmiotu zamówienia: a) wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach organizowanych przez Urząd Gminy (również w poszczególnych miejscowościach, których opracowywane projekty dotyczą), posiedzeniach Komisji Rady Gminy oraz w sesjach Rady poświęconym pracom nad projektami planów miejscowych; b) przedmiot umowy obejmuje również przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych - projekty wszystkich pism zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i współpracę przy prowadzeniu procedury. 4) Przedmiot umowy wykonany zostanie etapami, stanowiącymi przedmiot odrębnych odbiorów i fakturowania - zgodnie z terminami ich realizacji określonymi w harmonogramie prac uzgodnionym z wykonawcą. 5) Forma opracowania projektów planów miejscowych: a) w postaci dokumentu papierowego w skali 1:2000 (4 egz.); b) wersja elektroniczna każdego projektu planu rysunek + tekst: (2 egz.) wraz z wersją w formacie zgodnym z Edytorem Aktów Prawnych do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego, dodatkowo każdy plan zagospodarowania musi być sporządzony w formacie grafiki wektorowej i w formacie grafiki rastrowej. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydzielenia części opracowania do odrębnej procedury.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT199000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSTYTUT ROZWOJU MIAST, sekretariat@irm.krakow.pl, ul. Cieszyńska 2, 30-015, Kraków, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 244770.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 244770.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 244770.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.