eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, OBUWIA, ARTYKUŁÓW POŚCIELOWYCH, OBRUSÓW, PRALEK AUTOMATYCZNYCH nr sprawy WNP/344/PN/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-07

Wrocław: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, OBUWIA, ARTYKUŁÓW POŚCIELOWYCH, OBRUSÓW, PRALEK AUTOMATYCZNYCH nr sprawy WNP/344/PN/2015
Numer ogłoszenia: 100321 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 658 666, faks 261 658 425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.//www. wso.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY ROBOCZEJ, OCHRONNEJ, OBUWIA, ARTYKUŁÓW POŚCIELOWYCH, OBRUSÓW, PRALEK AUTOMATYCZNYCH nr sprawy WNP/344/PN/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej, odzieży ochronnej, bielizny osobistej, obuwia, artykułów pościelowych, obrusów, ręczników, pralek automatycznych desek do prasowania, suszarek do bielizny, żelazek zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 18.11.30.00-4, 18.20.00.00-1, 18.33.00.00-1, 18.41.00.00-6, 18.44.00.00-5, 18.83.00.00-6, 32.34.22.00-4, 33.73.30.00-7, 33.19.90.00-1, 35.11.34.00-3, 35.11.34.30-2, 42.92.47.90-3, 39.51.41.00-9, 39.51.30.00-1, 39.51.25.00-9, 39.51.61.20-9, 39.51.20.00-4, 42.71.61.20-5, 39.71.35.00-8, 39.71.32.11-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamówienie nie wymaga szczególnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada wiedzę i doświadczenie tj.: wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, których przedmiotem były dostawy wszelkiego rodzaju odzieży roboczej ochronnej, wyrobów pościelowych lub bielizny osobistej (dotyczy części I-II i V) o wartości nie mniejszej niż: 50 tys. zł każda dla cz. I 3 tys. zł każda dla cz. II 20 tys. zł każda dla cz. III 3 tys. zł każda dla cz. V lub dostawy sprzętu AGD (dotyczy części IV) o wartości nie mniejszej niż: 10 tys. zł każda dla cz. IV. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego wykazu wraz z załączonymi do oferty dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art.. 22 ust 1 Ustawy Pzp - załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, że dostawy te zostały wykonane należycie. W celu oceny wiedzy i doświadczenia Wykonawcy wykaz powinien zawierać co najmniej trzy wykonane dostawy, których przedmiotem były dostawy: wszelkiego rodzaju odzieży roboczej ochronnej, wyrobów pościelowych lub bielizny osobistej (dotyczy części I-II i V) o wartości nie mniejszej niż: 50 tys. zł każda dla cz. I 3 tys. zł każda dla cz. II 20 tys. zł każda dla cz. III 3 tys. zł każda dla cz. V lub dostawy sprzętu AGD (dotyczy części IV) o wartości nie mniejszej niż: 10 tys. zł każda dla cz. IV, z podaniem opisu zakresu wykonywanych dostaw, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie np. referencji. Wykaz musi zawierać, co najmniej 3 realizacje spełniające powyższe wymagania. W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej niż PLN, wartość tego kontraktu należy przeliczyć na PLN po kursie średnim NBP obowiązującym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku należy podać daty podpisania kontraktu). Wartość tych kontraktów należy również przedstawić w EURO.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Opis techniczny poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zawierający oferowane przedmioty. Opis powinien zawierać minimum dane umożliwiające ocenę Zamawiającemu, czy dany przedmiot spełnia wymogi SIWZ (minimalne wymagania zawiera techniczny opis przedmiotu zamówienia). Zamawiający wymaga dla wszystkich pozycji przedmiotu zamówienia opisu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego - załącznik A. 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów, lub inny dokument wskazujący, że oferta jest podpisana przez osobę uprawnioną - załącznik 6. W przypadku, gdy podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty nie wynika z dokumentów stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy doświadczenie i wiedzę niezbędną do wykonania zamówienia wraz z określeniem terminu udostępnienia - załącznik 7. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 8. 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część Zamówienia podwykonawcom - załącznik 9. 6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 184) albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy producent oryginalnego środka zakończy jego produkcję, dopuszcza sie zaoferowanie produktu zamiennego, a taka zmiana asortymentu nie będzie stanowić zmiany zapisów umownych i wymagać będzie jedynie stosownej informacji o tym fakcie wraz z załączeniem oświadczenia producenta środka o zaprzestaniu produkcji. 2. Dopuszcza się zmianę danych Wykonawcy, takich jak np.: zmiana adresu, konta bankowego, osób do kontaktu, itp. 3. Warunki dokonania zmian: 3.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, 3.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistniałe okoliczności, obliczy koszty zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenia Wykonawcy, opisze wpływ na termin wykonania umowy. Wniosek o zmianę postanowień musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http.//www. wso.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109, budynek 104, pokój 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, kancelaria Jawna budynek nr 8 pokój 121 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup odzieży roboczej, ochronnej, obuwia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej, odzieży ochronnej, obuwia, artykułów zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-0, 18.23.00.00-0, 18.22.00.00-7, 18.81.22.00-6, 18.80.00.00-7, 18.81.20.00-4, 18.83.00.00-6, 18.81.00.00-0, 18.82.20.00-7, 18.44.33.20-5, 18.44.33.00-9, 33.19.90.00-1, 37.41.23.40-4, 35.11.34.40-5, 39.51.30.00-1, 39.51.25.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup ręczników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego ręczników zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup artykułów pościelowych, falban, serwet, obrusów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego artykułów pościelowych, obrusów zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 35.91.30.00-1, 39.51.24.00-8, 39.51.31.00-2, 39.55.12.50-9, 39.51.21.00-5, 39.51.32.00-3, 39.51.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup pralek, suszarek stojących do bielizny, żelazek, desek do prasowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego pralek automatycznych desek do prasowania, suszarek do bielizny, żelazek zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00-9, 39.71.32.11-5, 39.71.32.10-8, 39.71.30.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup bielizny osobistej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego bielizny osobistej zgodnie z załącznikiem do SIWZ - szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Gwarancja - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.