eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Rozbudowa Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej oraz przebudowa istniejącej klatki schodowej w zakresie oddymiania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-25

Ogłoszenie nr 100315 - 2017 z dnia 2017-06-25 r.

Poznań: Rozbudowa Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej oraz przebudowa istniejącej klatki schodowej w zakresie oddymiania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 77602-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Poznańska, krajowy numer identyfikacyjny , ul. Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5, 60965 Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 616 653 538, faks 616 653 738, e-mail zamowienia.publiczne@put.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.put.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej oraz przebudowa istniejącej klatki schodowej w zakresie oddymiania.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

AD/ZP/43/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane określone następująco we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot zamówienia: 45000000-8 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty zamówienia: 31524120-2 - Oświetlenie sufitowe 31524210-0 - Oświetlenie ścienne 31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe 38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa 44100000-1 - Materiały konstrukcyjne i elementy podobne 44110000-4 - Materiały konstrukcyjne 44111000-1 - Materiały budowlane 44111100-2 - Cegły 44111200-3 - Cement 44111300-4 - Ceramika 44111800-9 - Zaprawa (murarska) 44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane 44112400-2 - Dach 44112410-5 - Konstrukcje dachowe 44114000-2 - Beton 44114100-3 - Gotowa mieszanka betonu 44114200-4 - Produkty betonowe 44200000-2 - Wyroby konstrukcyjne 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych :roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45111230-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45111250-5 - Badanie gruntu 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45113000-2 - Roboty na placu budowy 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45214000-0- roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacja i badaniami 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45214410-7 - Roboty budowlane w zakresie politechnik 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45223200-8 - Roboty konstrukcyjne 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów 45231300-8- Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233120-6 - Roboty w zakresie dróg 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45260000-7- Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych 45262000-1 - specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe 45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45262210-6 - Fundamentowanie 45262300-4 - Betonowanie 45262310-7 - Zbrojenie 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji 45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe 45262620-3 - Ściany nośne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45300000-0 - Roboty instalacyjne 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45312310-3 - Ochrona odgromowa 45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45314310-7 - Układanie kabli 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 32412000-4 - Sieci komunikacyjne 32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna 32412110-8 - Sieć internetowa 32421000-0 - Okablowanie sieciowe 45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331210-1 - Instalowanie wentylacji 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej i roboty ciesielskie 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien 45421131-1 - Instalowanie drzwi 45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej z wyjątkiem drzwi i okien 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45422000-1 - Roboty ciesielskie 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian 45431000-7 - Kładzenie płytek 45431100-8 - Kładzenie terakoty 45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45432110-8 - Kładzenie podłóg 45432112-2 - Kładzenie nawierzchni 45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian 45432210-9 - Wykładanie ścian 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45441000-0 - Roboty szklarskie 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących 45442100-8 - Roboty malarskie 45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45442121-1 - Malowanie budowli 45443000-4 - Roboty elewacyjne 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45451000-3 - Dekorowanie 45451200-5 - Zakładanie paneli 48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71000000-9 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury i inżynierii 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne 45212422-0 - Roboty budowlane w zakresie kantyn 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: kompleksową realizację zadania pn. "Rozbudowa Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej oraz przebudowa istniejącej klatki schodowej w zakresie oddymiania." 3. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: 3.1 Opis stanu istniejącego Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w Poznaniu na działce całkowicie zainwestowanej, użytkowanej dotychczas przez Politechnikę Poznańską na cele dydaktyczne. Teren w pełni zagospodarowany i uzbrojony , zabudowany z możliwością wprowadzenia budowy i rozbudowy, zgodnie z wytycznymi Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego w Poznaniu zatwierdzonego Uchwałą nr LVIII/757/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 07 lipca 2009 roku. Na przedmiotowej działce zlokalizowane są; - budynek Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Poznańskiej , zlokalizowany wzdłuż granicy południowej (ul. Polanka) oraz granicy wschodniej - kontenerowa stacja transformatorowa zlokalizowana w części północnej, - murowany śmietnik na odpady zlokalizowany w części północnej - miejsca postojowe z układem drogowym i wjazdami na działkę z ulicy Polanka oraz ulicy Kaliskiej. Na terenie działki nr 32/2 pod projektowana rozbudowę nie występuje zjawisko szkód górniczych . Teren nie jest wpisany do rejestru zabytków. Teren nie jest położony na obszarze ochrony stanowisk archeologicznych . Teren nie jest położony w obszarze Natura 2000. Projektowana rozbudowa budynku wymaga przebudowy zieleni niskiej , wewnętrznego układu drogowego w strefie tzw. dziedzińca ( nie objęte niniejszym przetargiem) oraz rozbiórek (demontaż okien , zamurowanie otworów , demontaż fasady zlokalizowanej w istniejącej klatce schodowej , demontaż żelbetowych elementów ) zlokalizowanych w istniejącym budynku w miejscu rozbudowy oraz przebudowy klatki schodowej w zakresie oddymiania. Dodatkowo przed rozpoczęciem inwestycji należy usunąć kolizje instalacyjne zewnętrzne: oświetlenie zewnętrzne, instalacje deszczową, instalację sanitarną (nie objęte niniejszym przetargiem). 3.2 Opis projektowanego zagospodarowania terenu Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest na terenie oznaczonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego ,,Rataje-Łacina" cześć B w Poznaniu jako 2U .Miejscowy Plan określa nieprzekraczalne i obowiązujące linie zabudowy wyznaczone przez istniejące budynki zlokalizowane w obrębie zakresu opracowania. Na projektowane zagospodarowanie składa się : - rozbudowa istniejącego budynku - dojścia do obiektu i miejsca postojowe - układ zieleni - instalacje zewnętrzne z usunięciem kolizji - przebudowa klatki schodowej w zakresie oddymiania Inwestycja będzie poprzedzona usunięciem kolizji instalacyjnych. Wszystkie instalacje wewnętrzne prowadzić jako rozwinięcie istniejących. Elementy zagospodarowania działki nie są objęte niniejszym przetargiem. W ramach zadania należy zaprojektować i wykonać powiązanie funkcjonalne i architektoniczne z istniejącym obiektem. Skrzydło projektowanej rozbudowy zlokalizowane równolegle do ulicy Kaliskiej, trzykondygnacyjne , niepodpiwniczone. Na podstawie miejscowych odkrywek terenu oraz charakterystyki konstrukcji obiektu , ustala się dla przedmiotowej inwestycji II kategorię geotechniczną. Podstawowe dane liczbowe i zestawienie powierzchni terenu proj. pow. zabudowy: 148,90 m2 powierzchnia użytkowa: 362,35m2 kubatura: 1873,23 m3 3.3 Opis projektowanego budynku Zamierzeniem inwestycyjnym jest budowa skrzydła trzykondygnacyjnego, funkcjonalnie połączonego z istniejącym budynkiem .Główną funkcję obiektu stanowią pomieszczenia dydaktyczne (jedna sala dydaktyczna na każdym piętrze ) i administracyjne (dwa pomieszczenia na każdym piętrze). Projektowana rozbudowa obsługiwana jest istniejącym wejściem do budynku . Zaprojektowana została jako bryła zwarta nawiązująca do istniejącego budynku, trzykondygnacyjna z funkcją powtarzalną na każdej kondygnacji , założona na planie zbliżonym do prostokąta o rozczłonkowanych poziomo i pionowo płaszczyznach ścian zewnętrznych. Korpus budynku nakryty pogrążonym stropodachem za skośnym nadwieszeniem. Wykończenie zewnętrzne - płaszczyzny szklone , tynki strukturalne. Linia zabudowy zgodna z miejscowym planem zagospodarowania terenu . Podział fasady nawiązuje do podziału w istniejącym budynku. Dla trzech projektowanych centrali wentylacyjnych przewidziano miejsca w przestrzeni sufitów podwieszanych nad komunikacja ogólną . Zaprojektowano lokalizację agregatu wody lodowej na poziomie dachu obudowanego żaluzją ( przegroda nieszczelna). Zasilanie instalacji CO i CT - z istniejącej kotłowni . Prowadzenie rur w przestrzeni sufitu podwieszanego. 3.4 BILANS POWIERZCHNI PROJEKTOWANEGO OBIEKTU symbol nazwa pomieszczenia powierzchnia ilość osób POZIOM +/- 0,00 0/0.1 KOMUNIKACJA 12,04 0/0.2 POM.BIUROWE 17,54 3 0/0.3 POM.BIUROWE 15,91 3 0/0.4 SALA DYDATKTYCZNA 73.62 >50 PRZYZIEMIE -POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 119.11 POZIOM +4,00 1/0.1 KOMUNIKACJA 12,04 1/0.2 POM.BIUROWE 17,54 3 1/0.3 POM.BIUROWE 15,91 3 1/0.4 SALA DYDAKTYCZNA 73,62 <50 PIĘTRO I -POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 119,11 POZIOM +8,00 2/0.1 KOMUNIKACJA 14,52 2/0.2 POM.BIUROWE 20,08 3 2/0.3 POM.BIUROWE 15,91 3 2/0.4 SALA DYDAKTYCZNA 73,62 <50 PIĘTRO II- POWIERZCHNIA UŻYTKOWA 124,13 4.1. Instalacje sanitarne W celu dostarczenia powietrza świeżego do pomieszczeń budynku zaprojektowano instalację wentylacji mechanicznej, opartej na 3 centralach wentylacyjnych nawiewno - wywiewnych z odzyskiem ciepła, po jednej centrali na każdą kondygnację. Lokalizację central przewidziano w przestrzeni sufitów podwieszanych nad komunikacją ogólną. Każda z central wyposażona w nagrzewnicę wodną oraz chłodnicę wodną, zestaw czterech tłumików i przepustnic odcinających z siłownikami. Ze względu na przewidywany zakres kolejnych etapów modernizacji istniejącego obiektu, nie objętego niniejszym przetargiem, przewidziano zlokalizowanie docelowej centrali wentylacyjnej na dachu budynku w wyizolowanym cieplnie pomieszczeniu (szczelna obudowa urządzenia). W związku z tym dach nowobudowanej części zaprojektowany został konstrukcyjnie do przyszłego zainstalowania na nim urządzeń i instalacji wentylacyjnych oraz zabudowania pomieszczenia maszynowni (nadbudówka w lekkiej konstrukcji stalowej z płytą warstwową). Dla odprowadzenia obciążeń chłodniczych w pomieszczeniach o charakterze biurowym i dydaktycznym zaprojektowano instalację wody lodowej. Jako źródło chłodu dla chłodnic central wentylacyjnych i klimakonwektorów zaprojektowano agregat sprężarkowy chłodzony powietrzem, zlokalizowany na dachu nowoprojektowanej części budynku, obudowany żaluzją (przegroda nieszczelna). Dla budynku zaprojektowano 12 klimakonwektorów kasetonowych, 6 sztuk dla sal wykładowych i 6 sztuk dla pomieszczeń biurowych. W celu pokrycia projektowego obciążenia cieplnego pomieszczeń budynku zaprojektowano 18 sztuk grzejników konwekcyjnych płytowych,. Zasilanie instalacji CO i CT - z istniejącej kotłowni . Prowadzenie rur w przestrzeni sufitu podwieszanego i w posadzkach. W ramach instalacji wodno-kanalizacyjnych przewidziano zastosowanie instalacji hydrantowej, instalacji odprowadzenia skroplin oraz kanalizacji deszczowej (podciśnieniowe odwodnienie dachu). 4.2. Instalacje elektryczne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych polegające na: o rozbudowie tablic rozdzielczych T0.A i TK0.A dla zasilania projektowanych tablic T0.A1 i TK0.A1 oraz zasilania agregatu wody lodowej AWL i centralki systemu oddymiania CSO o wykonaniu wewnętrznych linii zasilającymi nn 0,4 kV z istniejących tablic rozdzielczych T0.A i TK0.A do tablic T0.A1 i TK0.A1 oraz do agregatu wody lodowej AWL; o wykonaniu zasilania CSO z istniejącej tablicy rozdzielczej T2.A o wykonaniu i zabudowie tablic rozdzielczych T0.A1 i TK0.A1 o wykonaniu instalacji oświetlenia ogólnego oraz oświetlenia awaryjnego w nowym budynku oraz w przebudowywanych pomieszczeniach o wykonaniu instalacji gniazd i siły w nowym budynku o wykonaniu instalacji odgromowej na nowym budynku wraz z przyłączeniem do instalacji istniejącej o wykonaniu instalacji uziemienia fundamentowego nowego budynku wraz z przyłączeniem do instalacji istniejącej o wykonaniu instalacji połączeń wyrównawczych w nowym budynku. Zawarta w projekcie wykonawczym przebudowa istniejącego oświetlenia zewnętrznego nie jest przedmiotem niniejszego zadania. 4.3. Instalacja okablowania strukturalnego W celu wykonania instalacji okablowania strukturalnego należy wykonać trasy; wykonać okablowanie pionowe i poziome, przewody U/UPT kat 5e lub równoważne układać zgodnie z projektem wykonawczym, przewody te od strony abonenta zakończyć na gniazdach teleinformatycznych RJ45 kat. 5e U/UTP o wymiarach 22,5x45mm, systemowych lub równoważnych , od strony punktu dystrybucyjnego przewody zakończyć na panelach krosowych 24xRJ45 U/UTP kat. 5e o złączach KATT lub równoważnych. Każde łącze należy zmierzyć zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym oraz nadać mu odpowiednie oznaczenie. W ramach instalacji okablowania należy wykonać i wyposażyć węzeł dystrybucji okablowania strukturalnego. Po zakończeniu prac należy wykonać dokumentacje powykonawczą oraz przeszkolić pracowników w zakresie obsługi. 4.4. Instalacja multimedialna wraz z wyposażeniem W celu wykonania instalacji multimedialnej należy wykonać instalację wraz z okablowaniem. Układane przewody zakańczać na gniazdach o wymiarach 22,5x45mm, systemowych lub równoważnych. Zamontować panele PAV, szafki audiovideo na potrzeby nagłośnienia sal. W salach dydaktycznych zamontować sprzęt multimedialny (część sprzętu dostarcza Zamawiający). 5. SIWZ oraz wszystkie załączniki do SIWZ należy czytać łącznie, a w przypadku pytań lub wątpliwości zwrócić się o wyjaśnienia do Zamawiającego. W przypadku rozbieżności pomiędzy zapisami w projekcie wykonawczym oraz pozostałymi załącznikami technicznymi, wiążące są postanowienia zamieszczone w Projekcie wykonawczym. 6. Wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Kryteria równoważności ustalone zostaną w razie konieczności przez Zamawiającego i wymagają weryfikacji oraz akceptacji ze strony Zamawiającego przed przystąpieniem Wykonawcy do realizacji zadania. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi załączyć do oferty specyfikację oferowanych robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu do oferty, z wyszczególnieniem elementów (robót, technologii, materiałów, urządzeń i osprzętu) innych (równoważnych) niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ i jego załącznikach, wyraźnie wskazując różnice, które powinny być jednoznacznie zaznaczone na egzemplarzu specyfikacji technicznej (np. przez pogrubienie lub podkreślenie propozycji równoważnych). 7. Dokumentację powykonawczą oraz pozostałe dokumenty w wersji elektronicznej należy sporządzić zgodnie z wytycznymi Zamawiającego określającymi wymagania dla podmiotów uczestniczących w postępowaniach udzielenia zamówienia publicznego w zakresie formatów dokumentacji elektronicznej. 8. Podstawowe obowiązujące formaty plików: a) Dokumenty tekstowe - docx. Wszystkie dokumenty tekstowe stanowiące części dokumentacji technicznej i dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.: - format MS-WORD (Office XP lub wersja nowsza) lub Open Office Writer (Open Office v3.0 lub nowsza), - dodatkowo: MS WORD XML (Office 2003 lub wersja nowsza) b) Tabele, zestawienia - xlsx - format html lub MS EXCEL (Office XP lub wersja nowsza), lub Open Office Cale (Open Office v3.0 lub nowsza); - dodatkowo: format MS EXCEL XML (Office 2003 lub wersja nowsza); c) Fotografie, grafiki- jpg w rozdzielczości min. 300 dpi (300 punktów na cal), jakość maksymalna (bez kompresji), format optymalizowany; d) Rysunki - dwg v 2010 Każdorazowo przy przekazywaniu wszelkich dokumentów w wersji papierowej lub elektronicznej należy dołączyć plik - pdf. Zamawiający dopuszcza przekazywanie plików w innych formatach, niż wyżej określone w pod warunkiem, ich kompatybilności z oprogramowaniem będącym w posiadaniu Zamawiającego. Dokumentację powykonawczą w wersji papierowej należy sporządzić w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz dołączyć wersję elektroniczną. 9. Prawa autorskie. Zamawiający w załączniku nr 6 do SIWZ Wzór umowy określa konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 10. Przedmiary. Przedmiary robót są elementem pomocniczym opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowią podstawy realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót nie jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny, a ma jedynie charakter pomocniczy, informacyjny. Wobec powyższego mogą występować rozbieżności pomiędzy ilością i zakresem prac wykazanych w przedmiarze robót, a ilością i zakresem prac do wykonania wynikających z: dokumentacji projektowej, projektu budowlanego i projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz opisu przedmiotu zamówienia. Ilości i zakres prac wskazany w przedmiarze robót nie jest w żadnym stopniu wiążący dla wykonawcy. Wykonawca przy wycenie prac nie musi korzystać z załączonego do SIWZ przedmiaru robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-8
Dodatkowe kody CPV: 31524120-2, 31524210-0, 31625000-3, 31625200-5, 38424000-3, 44000000-0, 44100000-1, 44110000-4, 44111000-1, 44111100-2, 44111200-3, 44111300-4, 44111800-9, 44112000-8, 44112400-2, 44112410-5, 44114000-2, 44114100-3, 44114200-4, 44200000-2, 45111200-0, 45111220-6, 45111230-9, 45111230-9, 45111250-5, 45112700-2, 45113000-2, 45214000-0, 45214400-4, 45214410-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1140000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mostostal Warszawa S.A. , z.przybylowicz@mostostal.waw.pl, Ul. Konstruktorska 12A, 02-673, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3315271.14
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3315271.14
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3315271.14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.