eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół nr 12 ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie - VII części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-06

Lublin: dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół nr 12 ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie - VII części
Numer ogłoszenia: 100247 - 2015; data zamieszczenia: 06.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Zespołu Szkół nr 12 ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie - VII części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 - część I - Wyposażenie obserwatorium 1.1 Dostawa i montaż wyposażenia obserwatorium do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem wyposażenia obserwatorium 2 - część II - Wyposażenie i pomoce dydaktyczne pracowni języka angielskiego. 2.1 - Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych pracowni języka angielskiego do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem wyposażenia i pomocy dydaktycznych pracowni języka angielskiego 3 - część III - Sprzęt ogrodniczy. 3.1 Dostawa sprzętu ogrodniczego do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem sprzętu ogrodniczego 4 - część IV- meble korytarzowe, biurowe,do przedszkola i stołówki 4.1. - Dostawa i montaż mebli korytarzowych, biurowych do przedszkola i stołówki do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem mebli korytarzowych, biurowych do przedszkola i stołówki 5. - część V - Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej. 5.1. wizualizacja siłowni zewnętrznej z oferowanymi urządzeniami 5.2 Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznej do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem elementów siłowni zewnętrznej 6. - część VI - Dostawa i montaż elementów siłowni wewnętrznej 6.1 Dostawa i montaż elementów siłowni wewnętrznej do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem elementów siłowni wewnętrznej 7 - część VII - Dostawa i montaż wyposażenie placów zabaw : dla dzieci przedszkolnych i dla dzieci szkolnych 7 1. wizualizacja placów zabaw z oferowanymi urządzeniami: dla dzieci przedszkolnych i dla dzieci szkolnych 7.2 Dostawa i montaż elementów wyposażenia placów zabaw: dla dzieci przedszkolnych plac o wymiarach 28,00 x 27,50 m i dla dzieci szkolnych plac o wymiarach 33,40 x 12,10 m do Zespołu Szkół nr 12 przy ul. Sławinkowskiej 50 w Lublinie zgodnie z opisem elementów wyposażenia placów zabaw: dla dzieci przedszkolnych i dla dzieci szkolnych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00 - Przyrządy astronomiczne i optyczne 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.11.00 - Regały 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.32.10 - Stoły do jadalni 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: część I 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) część II 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych) część III 800,00 zł (słownie: osiemset złotych) część IV 4 700,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemset złotych) część V 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych) część VI 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) część VII 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części V i VII Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie minimum 2 dostaw wraz z montażem: - urządzeń na wyposażenie siłowni zewnętrznych składających się z minimum 5 elementów do ćwiczeń (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) i/lub - urządzeń na wyposażenie placów zabaw składających się z minimum 5 elementów zabawowych (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Dotyczy części V i VII 1. Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 2 dostaw wraz z montażem: - urządzeń na wyposażenie siłowni zewnętrznych składających się z minimum 5 elementów do ćwiczeń (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) i/lub - urządzeń na wyposażenie placów zabaw składających się z minimum 5 elementów zabawowych (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie minimum 2 dostaw wraz z montażem: - urządzeń na wyposażenie siłowni zewnętrznych składających się z minimum 5 elementów do ćwiczeń (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) i/lub - urządzeń na wyposażenie placów zabaw składających się z minimum 5 elementów zabawowych (pojedynczych, podwójnych lub wieloosobowych) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III 4.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie publicznym, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, d) wydłużenia terminów dostaw asortymentu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego, z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia o wartość nierealizowanego asortymentu ustaloną na podstawie cen jednostkowych poszczególnych elementów wyposażenia zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, - ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: lit.a) - o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu publicznego, lit.b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit.c) - o okres proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, lit.d) - o okres wydłużenia terminów dostaw asortymentu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 10 zł w kasie UM Lublin Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszt przesyłki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: - Marzena Jonak - Wydział Inwestycji i Remontów, Urzędu Miasta Lublin ul. Podwale 3, I p. pokój 232, tel.81 466 24 32, - Juliusz Szajnocha - Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin ul. Podwale 3, I p. pokój 227, tel. 81 466 24 15. - Magdalena Dziubiałtowska- Zespół Szkół nr 12 ul. Sławinkowska 50 tel. 81 466 46 10 wew. 803 lub tel. kom. 661 261 776 1.2. W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.