To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100209 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Warszawa: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony
indywidualnej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 67072 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261837865, faks
+48261839723, e-mail
dzp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony indywidualnej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):50/ZZM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ubrań roboczych letnich/zimowych, czapek: z daszkiem/ zimowych, płaszczy: płóciennych/ drelichowych/ roboczych, spodni do koszenia i prac ogrodowych różnego rodzaju, kurtek przeciwdeszczowych z kapturem, koszuli roboczych, ręczników, skarpet, trzewików: roboczych/ mechaników, drewniaków, pantofli profilaktycznych, botków zimowych, butów: filcowo-gumowych/ gumowych/ zawodowych, obuwia: dla spawaczy/ kwasoodpornego, kaloszy ocieplanych, ochraniaczy na buty, rękawic: gumowych/ roboczych różnego rodzaju/ ochronnych różnego rodzaju/ technicznych różnego rodzaju/ dla mechaników/ chemoodpornych/ elektroizolacyjnych / niejałowych, rękawiczek: gumowych/ lateksowych/ nitrylowych/ winylowych, płaszczy-fartuchów: frontowych/ wodoodpornych/ ochronnych, bluz różnego rodzaju, spodni różnego rodzaju, czepków różnego rodzaju, koszulek z krótkim rękawem, kalesonów, kurtek: zimowych/ zimowych 3w1/ roboczych różnego rodzaju, kamizelek: ostrzegawczych/ ocieplanych bez rękawów, ubrań: roboczych/ dla spawaczy, aktywnych ochronników słuchu różnego rodzaju, zatyczek do uszu, okularów ochronnych różnego rodzaju, tarcz spawalniczych, par zarękawków spawalniczych, półmasek filtrujących, masek przeciwpyłowych, kaloszy dielektrycznych, nauszników ochronnych, kasków ochronnych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku Nr 3 do SIWZ. Wymaga się, by odzież robocza i ochronna oraz środki ochrony indywidualnej posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty, spełniające wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173) oraz w Polskich Normach. Odzież ochronna i środki ochrony indywidualnej muszą spełniać warunki certyfikatu Europejskiego CE a tkaniny muszą posiadać atest producenta o możliwości zastosowania do wykonania odzieży ochronnej i roboczej. Do oferty na dany przedmiot zamówienia należy dołączyć odpowiednie certyfikaty/deklarację zgodności CE. Do oferty należy dołączyć atesty producenta tkanin. UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących przedmiotu zamówienia powinien znajdować się numer pozycji ze "Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18100000-0
Dodatkowe kody CPV:
18110000-3,
18113000-4,
18141000-9,
18142000-6,
18143000-3,
18212000-8,
18221300-7,
18223200-0,
18230000-0,
18234000-8,
18312000-9,
18317000-4,
18331000-8,
18332000-5,
18400000-3,
18410000-6,
18424300-0,
18443300-9,
18443320-5,
18812200-6,
18812300-7,
18813000-1,
18813300-4,
18815000-5,
18815100-6,
18815200-7,
18830000-6,
35113400-3,
35113440-5,
35814000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT248024.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 261 287,67 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.