eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › wykonanie, dostawę i montaż ścianki EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S, wymianę okien na nieotwierane witryny EI30 i dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych EI30 w budynku Ozimska 19 w Opolu.



OGŁOSZENIE Z DNIA 2018-11-22


NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa: Wspólnota Lokalowa
Adres: Ozimska 19, 45-057 Opole
Województwo: opolskie

Telefon: 606134827
e-mail: zobacz email
www:

Osoba upoważniona do kontaktów:
Michał Mazur
Telefon: 606134827
Email: zobacz email


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Określenie przedmiotu zamówienia:
wykonanie, dostawę i montaż ścianki EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S, wymianę okien na nieotwierane witryny EI30 i dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych EI30 w budynku Ozimska 19 w Opolu.

Miasto: Opole

Województwo: opolskie

CPV:
45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej


PROCEDURA

Rodzaj zamówienia: usługi

Tryb postępowania: inne

Termin składania ofert: 2018-11-28


TREŚĆ PRZETARGU


ZAPYTANIE OFERTOWE                                                                     Opole. 19.11.2018
Wspólnota Lokali Niemieszkalnych zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie, dostawę  i montaż ścianki EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S, wymianę okien na nieotwieralne witryny EI30 i  dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych EI 30 zgodnie z ekspertyzą w budynku Ozimska 19 w Opolu.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem udzielonego zamówienia, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 24.01.2014 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2017r. poz. 1579 z póź zm.), jest dostawa i montaż witryn, drzwi wewnętrznych i o następujących parametrach:

1.    Ścianka EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S

montaż na kondygnacjach +1-+9 w płaszczyźnie ściany  przy dylatacji
Parametry    Opis parametrów    Ilość
TYP    Drzwi wewnętrzne aluminiowe dwuskrzydłowe,  światło przejścia czynnego zgodne z przepisami  prawa budowlanego i ekspertyzą ppoż. 1 x poprzeczka    8 sztuk
Wymiary ścianki    1890x1070 pow. 3,912m2    
Wypełnienie     Szkło EI60 wewn.    
Wyposażenie     klamka, samozamykacz ramieniowy, RKZ klamka obustronna  ,2x zamek bez wkładek, bez progu,      
Kolor    Biały -REAL 9010    

2 wymiana okien
Parametry    Opis parametrów    Ilość
TYP    Witryna okienna zewnętrzna aluminium zgodnie z ekspertyzą ppoż. ( nieotwieralna )    2 sztuki
Wymiary    1670x1450    
Wypełnienie     szkło EI 60 zwe, ramy -Odporność ogniowa EI60    
Kolor    Srebrny REAL 9006    
Współczynnik przenikania ciepłą    co najmniej U=1,1 W/(m2xK)    

3 wymiana drzwi zewnętrznych
TYP    Drzwi zewnętrzne z wkładką izolacyjna dwuskrzydłowe ,  światło przejścia czynnego  zgodne z przepisami  prawa budowlanego i ekspertyzą ppoż. otwierane na zewnątrz budynku 4 zawiasy na każde skrzydło, 1xporzeczka     1 sztuka
Wymiary    2260x1510    
Wypełnienie     Szkło EI30 zewn, ramy  EI30    
Wyposażenie     Dźwignia antypaniczna od wewnątrz, klamka od zewnątrz, 2xsamozamykacz, RKZ, elektrozaczep rewersyjny , zamek z możliwością montażu wkładki patentowej ( bez wkładki ), niski próg aluminiowy 20mm    
Kolor    Srebrny -REAL 9006    
Współczynnik przenikania ciepłą    co najmniej U=1,5 W/(m2xK)    


TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI:
Miejsce dostawy i montażu   - Wspólnota Lokali Niemieszkalnych 45-057 Opole ul. Ozimska 19
Termin realizacji zamówienia ustala się na 8 tygodni od dnia podpisania umowy - zlecenia
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1.    Wykonawca złoży tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu
2.    Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
3.    Oferta musi być złożona w języku polskim
4.    Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
5.    Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę
6.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert cząstkowych
7.    Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych
8.    Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty
ZOBOWIĄZNIA WYKONAWCY:
W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca zobowiązuje się do:
Dostarczyć i zamontować witryny okienne, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne,  wraz z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem do budynku
Przekazać dokumentację przedmiotu umowy, w szczególności instrukcję konserwacji, kartę gwarancyjną, atesty, oraz inne konieczne dokumenty.
Zapewnić bezpłatne naprawy w ramach gwarancji i rękojmi udzielonej na przedmiot umowy
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ PROPOZYCJI CENOWEJ ( OFERTY):
Ofert należy składać za pośrednictwem email - biuro@adan.opole.pl lub listownie bądź osobiście w zamkniętej kopercie z adnotacją ,,OFERTA CENOWA - STOLARKA PPOZ" w recepcji budynku Wspólnoty Lokalowej Ozimska 19 do dnia  28 listopada 2018 roku do godz. 15:00
Oferty złożone po terminie nogą zostać bez rozpatrzenia
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
KRYTERIA I SPOSÓB WYBORU OFERTY:
Kryterium oceny oferty jest łączna cena oferty obejmująca koszt całkowity dostawy i montażu drzwi objętych przedmiotem niniejszego zapytania tj. cena brutto za całość przedmiotu zamówienia wraz ze wszelkimi dodatkowymi kosztami wchodzącymi w cenę wykonania usługi. Łączna cena oferty obejmująca całkowity koszt przedmiotu zamówienia ma być wyrażony w PLN zgodnie z polskim systemem płatniczym, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Za najbardziej korzystną zostanie uznana ta oferta, która otrzyma największą ilość punktów za określone  kryterium, policzone wg wzoru
Cena najniższa/ cena w badanej ofercie x 60-  .....pkt
Najdłuższy okres gwarancji / gwarancja w badanej ofercie x - .....pkt
Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych
i instalacyjnych (montażowych) wynosi minimalnie 5 lat (60 m-cy) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający w ramach kryterium ,,Przedłużenie okresu gwarancji", przyzna Wykonawcy punkty według następujących zasad:
-     zaoferowanie 7-letniego okresu gwarancji (84 m-ce) - 40 pkt
-     zaoferowanie 6-letniego okresu gwarancji (72 m-ce) - 20 pkt
-     zaoferowanie 5-letniego okresu gwarancji (60 m-cy) - 0 pkt
 
Uwaga:
Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, ani przyznaniem wyższej punktacji. W takim przypadku Wykonawca otrzyma taką samą liczbę punktów, jak za wydłużenie okresu gwarancji do 7 lat.
Zaoferowanie okresu krótszego niż minimalny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z zapytaniem ofertowym.
Brak informacji w zakresie okresu gwarancji będzie uznana za zaoferowanie minimalnego okresu gwarancji.
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie jest zamówieniem i otrzymanie przez Zamawiającego oferty Wykonawcy nie powoduje powstania po stronie Zamawiającego żadnych zobowiązań.
Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
ZAPYTANIE O PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela administrator budynku ADAN Zarządzanie Nieruchomościami spółka  z o.o.  tel. 775474888 lub 606134827                                               email: biuro@adan.opole.pl
INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji treści niniejszego zapytania ofertowego oraz prawo do unieważnienia lub odwołania niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. Modyfikacja treści zapytania ofertowego nastąpi w taki sposób, w jaki nastąpiło jego przekazanie Wykonawcy.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia niniejszego postępowania bez dokonania wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert.
Płatność na rzecz Wykonawcy za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po wykonaniu usługi przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze w terminie do 14 dni od dnia złożenia w biurze ADAN spółka z o.o w Opolu ul. Tadeusza Kościuszki 54/4 prawidłowo wystawionej faktury VAT zawierającej dane Zamawiającego:
Wspólnota Lokalowa
45-057 Opole
ui. Ozimska 19
NIP 7542706616

 

Załącznik do Zapytania
Pieczęć wykonawcy

OFERTA
Nawiązując do zaproszenia do złożenia oferty z dnia 19.11.2018r., którego przedmiotem jest udzielenie zamówienia przez zamawiającego tj. Wspólnotę Lokali Niemieszkalnych w Opolu ul. Ozimska 19 na:
wykonanie, dostawę   i montaż ścianki EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S, wymianę okien na nieotwieralne witryny EI30 i  dwuskrzydłowych drzwi zewnętrznych EI 30 zgodnie z ekspertyzą w budynku Ozimska 19 w Opolu
W zakresie określonym tym zaproszeniem.
Działając w imieniu i na rzecz .......................................................................( należy wpisać pełną nazwę Wykonawcy z podaniem jego formy prawnej i adres siedziby ) niniejszym:
Oferuję wykonanie zamówienia objętego Zapytaniem Ofertowym z dnia 19.11.2018r. za łączną cenę w kwocie:
Przedmiot zamówienia    Łączna wartość netto usługi    Łączna wartość brutto usługi    Stawka podatku VAT
wykonanie, dostawę   i montaż ścianki EI 60 z drzwiami wewnętrznymi EI 60S x 8 szt. w budynku Wspólnoty Lokalowej w Opolu  ul. Ozimska 19            
wymianę okien na nieotwieralne witryny EI30 x 2 szt.   w budynku Wspólnoty Lokalowej w Opolu  ul. Ozimska 19            
Dostawa demontaż i montaż  drzwi zewnętrznych z wkładką izolacyjna jednoskrzydłowe o klasie odporności ogniowej  EI 30 ,  w budynku Wspólnoty Lokalowej w Opolu  ul. Ozimska 19            

Jednocześnie oświadczam:
Oświadczam, że  niniejszy przedmiot zamówienia objęty niniejszą ofertą zamierzam realizować przy udziale podwykonawstwa w zakresie ................................................../bez udziału podwykonawstwa*
Oświadczam, że osobą upoważnioną przez Wykonawcę składającego niniejszą ofertę do kontaktu               z Zamawiającym w sprawie zawarcia i realizacji umowy dotyczącej przedmiotu niniejszej ofert jest:
Pani/Pan ............................................................................................................tel. ...........................................
adres eamil: ..................................................................
Oświadczam, że  zapoznałem się z treścią i warunkami  opisanymi wyżej i  zaproszenia do złożenia oferty z dnia 19.11.2018r. i nie wnoszę do niego żadnych  zastrzeżeń.
Oświadczam, że  zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie określonym przez zamawiającego w treści zaproszenia do złożenia oferty z dnia 19.11.2018r.
Oświadczam, że oferta jest ważna przez okres 30 dni na niniejszy przedmiot zamówienia objęty ofertą
Oświadczam, że udzielam ............... miesięcy  gwarancji na niniejszy przedmiot zamówienia objęty  ofertą
Oświadczam, że  w razie wybrania tej oferty przez Zamawiającego zobowiązuje się do podpisania z zamawiającym umowy na warunkach zawartych z zaproszeniu do złożenia oferty z dnia 19.11.2018 r.

Podpisano

      .............................................
 Upoważniony przedstawiciel wykonawcy
*Niepotrzebne skreślić

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj



Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.