OGŁOSZENIE Z DNIA 2018-10-05
Nazwa: Polskie LNG S.A.
Adres: ul. Ku Morzu 1, 72-602 Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
Telefon: 668 355 540
Fax: 22 589 84 01
e-mail: zobacz email
www:
Osoba upoważniona do kontaktów:
Daniel Kasprzak
Telefon: 668 355 540
Email: zobacz email
Określenie przedmiotu zamówienia:
Zakup asysty technicznej producenta Production Support and Subscription do posiadanych przez PLNG licencji Vmware.
Miasto: Świnoujście
Województwo: zachodniopomorskie
CPV:
48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Adres strony internetowej, na której dostępne są szczegóły przetargu:
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb postępowania: tryb podstawowy lub przetarg nieograniczony
Termin składania ofert: 2018-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Polskie LNG S.A.,
ul. Ku Morzu 1,
72-602 Świnoujście
Biuro w Warszawie
ul. Al. Jerozolimskie 146 bud. B
02-305 Warszawa
www.polskielng.pl
2. Określenie trybu postępowania
lp
Oprogramowanie
Ilość LICENCJI
nabyte na podstawie:
1
VMware vCenter Server 6 Standard for vSphere 6 (Per Instance)
1
umowy z dnia 28 sierpnia 2014 roku nr U/87/2014/BSI/PLNG
2
VMware vRealize Suite 2017 Standard (Per PLU)
38
3
VMware vRealize Automation 7 Standard (Per CPU)
38
4
VMware vSphere 6 Enterprise Plus for vCloud Suites (Per CPU)
38
5
Vmware vCloud Suite Standard - oprogramowanie o którym mowa w punkcie 1 ppkt 1 tabeli
6
Niniejszego postępowania
6
AirWatch - VMware Workspace ONE Advanced On Premise (zawierający funkcjonalność pakietu Yellow Management Suite) - oprogramowanie o ktrym mowa w punkcie 1 ppkt 2 tabeli
260
- dostarczenie PLNG:
a) Oprogramowanie 1 (np., licencje papierowe, klucze dostępu) w formie przewidzianej przez producenta Oprogramowania oraz dostęp do Usługi Asysty Technicznej Producenta poprzez stronę internetową producenta Oprogramowania,
b) potwierdzenia producenta Oprogramowania zakupu przez Zamawiającego Oprogramowania 1, udzielenia Zamawiającemu przez producenta Oprogramowania 1, licencji na Oprogramowanie 1, oraz zakupu przez Zamawiającego Usługi Asysty Technicznej Producenta.
5. Oferty częściowe i wariantowe Nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych. Oferta złożona przez Dostawcę musi obejmować cały zakres zamówienia.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych tj. ofert zgodnie z którymi Dostawca proponuje wykonanie przedmiotu zamówienia w kilku alternatywnych wariantach.
6. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób potwierdzenia ich spełnienia
-
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Dostawcy, którzy Spełniają warunki postępowania dotyczące:
A. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
(Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie);
B. Posiadania wiedzy i doświadczenia oraz Dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
1. Zamawiający uzna, że Dostawca spełnia powyższy warunek jeśli przedstawi dokument, iż posiada status partnerski producenta VMware na poziomie Enterprise lub Premiere.
C. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia:
(Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie),
D. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia Niepublicznego zgodnie z Rozdziałem XV SIWZ.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Zamawiający, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu żąda przedstawienia przez Dostawcę:
-
Formularz ofertę zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków udziału wymienionych w pkt. A, C i D rozdziału powyżej.
-
Certyfikat lub Potwierdzenie Producenta, że Dostawca posiada status partnerski producenta VMware na poziomie Enterprise lub Premiere.
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od wymogu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
3. Zamawiający może wezwać Dostawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie.
4. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
8. Zmiany treści SIWZ
-
Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że prośba o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania w każdym czasie zmian treści SIWZ lub odwołania wymagań zawartych w SIWZ w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. Każda zmiana wprowadzona do SIWZ przez Zamawiającego staje się częścią składową dokumentacji Postępowania i jest wiążąca.
-
Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających ze zmiany treści niniejszej SIWZ.
-
O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Dostawców, którym przekazano SIWZ, a także zamieści na stronie internetowej Zamawiającego, na której została udostępniona SIWZ, w przypadku zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej
-
Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Dostawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ.
9. Informacja o możliwości zakończenia postępowania bez wyboru oferty
-
Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia Postępowania bez wyboru oferty bez konieczności podania przyczyny takiej czynności.
-
O zakończeniu Postępowania bez wyboru oferty, Zamawiający zawiadamia wszystkich Dostawców biorących udział w Postępowaniu.
-
Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia, o którym mowa w pkt 9.1. powyżej.
10. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
- Oferty proszę przesłać na adres daniel.kasprzak@polskielng.pl. Temat e-maila powinien zawierać oznaczenie: RZ/72/ZN/2018/PLNG OFERTA .
- Termin składania ofert upływa dnia 19.10.2018 r. o godz. 12:00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
- Zamawiający potwierdzi otrzymanie oferty przesyłając informację o jej otrzymaniu na adres e-mail, z którego otrzymał ofertę. Brak przedmiotowego potwierdzenia oznacza, że Zamawiający nie otrzymał oferty, a Dostawca nie będzie dochodził od Zamawiającego odszkodowania z tytułu ewentualnych szkód powstałych w wyniku braku możliwości uczestnictwa w postępowaniu.
- Otwarcie ofert nie jest jawne. O wynikach oceny oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
11. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
14. Termin związania ofertą
-
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 45 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Dostawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
-
Zamawiający, w uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem Terminu związania ofertą, może zwrócić się do Dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie Terminu związania ofertą o 30 dni.
15. Kryteria oceny oferty i ich znaczenie
Kryterium oceny ofert jest wartość oferty (cena) - waga 100%.
Aktualizacje do przetargu:
2018-10-05 15:17:48
Właściwy termin składania ofert: 19.10.2018, do godz. 12.00.
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Remont oraz zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Jaracza 54/6 w Świnoujściu.
- CZYSZCZENIE RYNIEN I RUR SPUSTOWYCH WRAZ Z KONSERWACJĄ W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KPW ŚWINOUJŚCIE
- Awaryjny remont pędników azymutalnych na jednostce pływającej Bielik II - postępowanie nr 2.
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego przy ul. Piłsudskiego 10/6 w Świnoujściu.
- Dostawę wraz z konfiguracją serwerów z oprogramowaniem dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o.
- Ubezpieczenie jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Zakup z dostawą nowych licencji na oprogramowanie Microsoft Windows Server 2022
- Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego
- ZAKUP OPROGRAMOWANIA DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW (EOD), W TYM PORTAL PRACOWNICZY I ELEKTRONICZNA AKCEPTACJA FAKTUR (EAF)