To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 100013 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Mielec: Wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w zakresie: wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, budowy ścieżki rowerowej, budowa zatok autobusowych, budowy kanału technologicznego, przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji elektrycznych, usunięcia kolizji gazowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56261-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 63887-2017, 68284-2017, 73153-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Mielec, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Żeromskiego
26,
39300
Mielec, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
177 888 500, faks
177 888 505, e-mail
sekretariat@um.mielec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji: Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w zakresie: wymiany konstrukcji nawierzchni jezdni, chodników, parkingów, budowy ścieżki rowerowej, budowa zatok autobusowych, budowy kanału technologicznego, przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji elektrycznych, usunięcia kolizji gazowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Wyszyńskiego obejmująca swoim zakresem: Wykonanie robót pomiarowych, przygotowawczych, rozbiórkę istniejącej konstrukcji nawierzchni drogi, uszczelnienie kanalizacji deszczowej fi800 i fi1000, wymianę wpustów ulicznych, przykanalików, budowę ścieżek rowerowych, parkingów, chodników, zatok autobusowych, budowę jezdni, budowę kanału technologicznego, przebudowę oświetlenia, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia określony w Tomie III SIWZ tworzą następujące dokumenty, które do celów interpretacji będą miały pierwszeństwo zgodnie z następującą kolejnością: 1) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Dokumentacja projektowa - Projekt wykonawczy, 3) Przedmiar robót 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 4. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Pzp ustalając termin składania ofert tożsamy z minimalnym terminem składania ofert określonym w ustawie Pzp. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883) 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace objęte przedmiotem zamówienia wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia, w tym prac fizycznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wykazu osób, które będą realizowały zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę przed przystąpieniem do wykonywania robót. Każdorazowa zamiana wykazu osób wymaga przedstawienia korekty listy osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6950557.14 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6970000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa 2 szt. robotów przemysłowych w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności - kadry dla przemysłu lotniczego
- Wymiana okien w budynku C w ramach zadania "Termomodernizacja budynku internatu przy Powiatowym Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Mielcu w tym docieplenie i przebudowa dachu"
- 28.24 Sprzedaż i dostawa jednorazowego i drobnego sprzętu oraz materiałów medycznych dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Remont chodników przy drogach powiatowych na terenie powiatu mieleckiego w 2024 roku;
- Modernizacja infrastruktury dróg gminnych w sołectwie Chorzelów, gmina Mielec zadanie realizowane z dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.